Intercargo: Οι εγκλωβισμένοι ναυτικοί και η επιχειρηματική αριστεία των μελών της

fafaliosdimitris

Οι 400.000 ναυτικοί που εξακολουθούν να παραμένουν εγκλωβισμένοι στα πλοία αλλά και η επιχειρηματική αριστεία των μελών της, βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα των θεμάτων της Intercargo.

Την  Διεθνή Ένωση  Πλοιοκτητών Πλοίων Χύδην Ξηρού Φορτίου, Intercargo, πρόεδρος της οποίας είναι ο έλληνας εφοπλιστής Δημήτρης Φαφαλιός, απασχολούν επίσης τα θέματα της συμβολής της ναυτιλίας στη μείωση των αερίων ρύπων του θερμοκηπίου, η ασφάλεια της ναυσιπλοΐας αλλά και τα νέα καύσιμα. Ο κ. Φαφαλιός, οι αντιπρόεδροι Jay K Pillai, και Σπύρος Ταράσης και ο πρόεδρος της Τεχνικής Επιτροπής Tom Keenan προήδρευσαν της ετήσιας γενικής συνέλευσης της οργάνωσης της εκτελεστικής επιτροπής και της τεχνικής επιτροπής που συνεδρίασαν το διήμερο 8-9 Οκτωβρίου μέσω τηλεδιάσκεψης.

Σε αυτές τις σημαντικές εκδηλώσεις η INTERCARGO επανέλαβε τη δέσμευσή της για ασφαλή, αποτελεσματική, υψηλής ποιότητας και φιλικής προς το περιβάλλον ναυτιλία χύδην κηρού φορτίου.
Δυστυχώς, η ανθρωπιστική κρίση που προκαλείται από τις δυσκολίες της αλλαγής του πληρώματος συνεχίζεται. Εκτιμάται το ένα τρίτο όλων των ναυτικών που βρίσκονται στα πλοία έχουν υπερβεί το νόμιμο χρόνο που προβλέπουν οι συμβάσεις τους, παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις, κυβερνήσεων αλλά και των Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) και του Διεθνούς ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) αλλά και των εφοπλιστών ενώσεων, που ζητούν επειγόντων βοήθεια προκειμένου να διευκολυνθούν οι αλλαγές πληρωμάτων.
Η INTERCARGO αναφέρει ο πρόεδρος της κ. Δημήτρης Φαφαλιός προτρέπει τους ηγέτες των κυβερνήσεων να αναγνωρίσουν τις προσπάθειες των ναυτικών και να ορίσουν επίσημα τους ναυτικούς ως «βασικούς εργαζόμενους» και να διευκολύνουν τις αλλαγές πληρωμάτων σε όλα τα λιμάνια, ανεξάρτητα από την εθνικότητά τους.
Ο κ. Φαφαλιός, πρόσθεσε ακόμη ότι το πρόβλημα της αλλαγής πληρώματος είναι το κύριο πρόβλημα που πρέπει να ξεπεράσει σήμερα η ποιοτική ναυτιλία χύδην ξηρού φορτίου.
Παρά τις διεθνείς προσπάθειες εκτιμάται ότι περίπου 400.000 ναυτικοί, που είναι πραγματικά «βασικοί εργαζόμενοι» στο παγκόσμιο εμπόριο, παρέμειναν παγιδευμένοι στα πλοία τους και τον Σεπτέμβριο του 2020, συμπλήρωσε ο κ. Φαφαλιός.
Για το πρόβλημα των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία η Intercargo υποστηρίζει σθεναρά την αρχική στρατηγική και τον χάρτη πορείας που αναπτύχθηκε από τον ΙΜΟ.
Οι παγκόσμιες προκλήσεις απαιτούν παγκόσμιες λύσεις. Ο ΙΜΟ μπορεί να προσφέρει ίσους όρους ανταγωνισμού τόσο γεωγραφικά όσο και μεταξύ των διαφόρων τομέων της βιομηχανίας. Όπως ανέφερε ο κ. Φαφαλιός έχει αποδειχθεί ξανά και ξανά στο παρελθόν ότι οι περιφερειακές ρυθμίσεις αι κανονισμοί είναι αναποτελεσματικοί , καθώς δημιουργούν στρεβλώσεις μέχρι και εμπορικές εντάσεις.
Καύσιμα μειωμένου θείου: Για το συγκεκριμένο θέμα η Intercargo έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην προσπάθεια για μία ομαλή μετάβαση στα νέα καύσιμα , εστιάζοντας στα ζητήματα ασφάλειας, ποιότητας και διαθεσιμότητας ως πρωταρχικής σημασίας για τους πλοιοκτήτες και διαχειριστές στο κλάδο των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τόνισε ο κ. Φαφαλιός. Σημειώνεται ότι η Intercargo συμμετείχε μαζί με άλλες ναυτιλιακές οργανώσεις σε έρευνα σχετικά με τα προβλήματα μετάβασης στα νέα καύσιμα μειωμένου θείου τα αποτελέσματα της οποίας έδειξαν ότι τι τα προβλήματα ποιότητας και ασφάλειας θα
Ο πρόεδρος της Intercargo, δίνει ιδιαίτερη σημασία στην ανάπτυξης μια διεθνούς ναυτιλίας μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου ιδιαίτερα ποιοτικής και στην κατεύθυνση αυτή η Inrercargo υπό την προεδρία του έχει εισαγάγει ένα σύστημα αυτοαξιολόγησης των μελών με στόχο την κατάρτιση δεικτών απόδοσης που θα καταγράφουν την ασφαλή ναυσιπλοΐα την περιβαλλοντική και επιχειρησιακή αριστεία των εταιρειών μελών της Intercargo.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн