Ο DNV GL απονέμει GASA στην HHI

0HHI GASA

Ο DNV GL παρουσίασε στη Hyundai Heavy Industries (HHI) γενική έγκριση για την εφαρμογή (GASA) που αφορά στο σχεδιασμό των VLCC με ένα διάμηκες διάφραγμα. Ο νέος σχεδιασμός θα μειώσει τις πιθανές ζημίες και τον λειτουργικό κίνδυνο με την οποία θα υπάρχει απλούστερη δομική διάταξη, σχέδια φόρτωσης και ρυθμίσεις σωληνώσεων. Ο Vidar Dolonen, Περιφερειακός Διευθυντής της DNV GL για την Κορέα και την Ιαπωνία, παρέδωσε το πιστοποιητικό στον Seung Ho Jeon, Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο της HHI στα κεντρικά γραφεία του ομίλου ναυπηγείων στη Σεούλ.
Η νέα ιδέα εισάγει ένα ενιαίο σχέδιο κεντρικών γραμμών με δύο σειρές δεξαμενών φορτίου.
Το νέο VLCC με σχεδιασμό διαμήκους διαφράγματος κεντρικής γραμμής αναπτύχθηκε από την HHI, σηματοδοτώντας μια παγκόσμια πρώτη. Η ιδέα εισάγει ένα ενιαίο σχέδιο κεντρικής γραμμής με δύο σειρές δεξαμενών φορτίου, με αποτέλεσμα επτά ζεύγη δεξαμενών και ένα επιπλέον ζευγάρι δεξαμενών slop.
Το κύριο όφελος είναι η βελτίωση της ευκολίας του φορέα εκμετάλλευσης όσον αφορά τον καθαρισμό, την επιθεώρηση και τη συντήρηση με απλούστερες ρυθμίσεις δομικής, φόρτωσης και σωληνώσεων, καθώς και τη μείωση των συστημάτων και των οργάνων σωληνώσεων λόγω μικρότερου αριθμού δεξαμενών φορτίου. Επιπλέον, η κατανάλωση καυσίμου βελτιώθηκε με την ανάπτυξη νέων γραμμών σχεδιασμού για το νέο VLCC με διαμήκη διάφραγμα κεντρικής γραμμής.
«Μέσω κοινών αναπτυξιακών έργων με τον DNV GL, στοχεύουμε στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών που επιτρέπουν στους πελάτες μας να συμμορφώνονται με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς και να κατευθύνουν τα πλοία τους με ασφαλή και αποτελεσματικό τρόπο», δήλωσε ο Seung Ho Jeon. "Πιστεύουμε ότι η πρόσφατη έγκριση της GASA ανοίγει μια νέα εποχή σχεδίων VLCC που ενισχύουν σημαντικά την ανταγωνιστικότητα αυτών των πλοίων που κατασκευάζονται από την HHI."
"Σκοπός της DNV GL είναι να συμβάλει στην κατασκευή και λειτουργία έξυπνων και ασφαλών πλοίων. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε συνεργαστεί με την HHI σε αυτό το συναρπαστικό έργο και ευχόμαστε στο ναυπηγείο περαιτέρω επιτυχία με το νέο σχεδιασμό VLCC του», δήλωσε ο Vidar Dolonen.
Στο πλαίσιο του πεδίου εφαρμογής της GASA, ο DNV GL διεξήγαγε πλήρη μελέτη διαρθρωτικής επαλήθευσης και σκοπιμότητας σύμφωνα με τους κανόνες ταξινόμησης και τους εναρμονισμένους κοινούς διαρθρωτικούς κανόνες (CSR). Οι λεπτομέρειες επιβεβαιώθηκαν από ανάλυση λεπτών ματιών και ανάλυση κόπωσης. Επιπλέον, οι αναλύσεις sloshing και τοπικών κραδασμών για δεξαμενές φορτίου αναθεωρήθηκαν σε συγκριτική μελέτη για την ενίσχυση της δομικής αξιοπιστίας αυτού του νέου VLCC.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн