Γιατί οι ναύλοι στα δεξαμενόπλοια σπάνε όλα τα ρεκόρ;

tanker2

Η αγορά δεξαμενοπλοίων έχει βιώσει ένα εντυπωσιακά ανοδικό ράλι στους ναύλους τις τελευταίες δυο εβδομάδες με τον δείκτη BDTI να φθάνει την περασμένη Παρασκευή στις 1.941 μονάδες, το υψηλότερο επίπεδο από τον Ιούλιο του 2008, ενώ ο μέσος ημερήσιος ισοδύναμος ναύλος (TCE) για τα VLCCs και Suezmaxes άγγιξε τα ρεκόρ των 240.000 δολ. και 136.600 δολ αντίστοιχα.


Σε σχετική ανάλυση της η Allied Shipbroking αναφέρει μεταξύ άλλων ότι η απόφαση της κυβέρνησης των ΗΠΑ να επιβάλει κυρώσεις σε δύο θυγατρικές της COSCO που διαχειρίζονται δεξαμενόπλοια έχει επηρεάσει την αγορά καθώς εκτιμάται ότι ο κινεζικός γίγαντας έχει στη διάθεσή του περίπου 40 μονάδες VLCC (μαζί με άλλα μικρότερα δεξαμενόπλοια) που μεταφράζεται σε περίπου 5% του συνολικού στόλου VLCC, τα οποία ουσιαστικά βγήκαν εκτός αγοράς.
Επίσης σύγχυση επικρατεί σχετικά με το καθεστώς των δεξαμενοπλοίων που έχουν εμπλακεί σε μεταφορές πετρελαίου από τη Βενεζουέλα όπου και εκεί οι ΗΠΑ έχουν επιβάλλει κυρώσεις με αποτέλεσμα να έχουν φυγει από την αγορά άλλα 200 – 250 δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού και πετρελαιοειδών. Επιπλέον το πλήγμα σε ένα ακόμη δεξανεόπλοιο στον Κόλπο ανησύχησε την αγορά ενώ τέλος αρκετά πλοία ήταν ήδη εκτός αγοράς λόγω του ότι εφοδιάζονται με scrubbers ενώ και η εποχική ζήτηση έχει παίξει τον ρόλο της στην άνοδο της ζήτησης μεταφορικής ικανότητας.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн