Σαβ04202024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Την τιμητική τους είχαν τα πλοία μεταφοράς LNG και LPG

aggelikousis dsmevlcc

Νέες παραγγελίες σε πλοία μεταφοράς αερίου και υγραερίου και σε containerships περιλαμβάνει το μενού νέων παραγγελιών την προηγούμενη εβδομάδα σύμφωνα με το report της intermodal.


Έλληνες και ξένοι εφοπλιστές έριξαν βάρος τις τελευταίες ημέρες στα LNG και LPG Carriers και στα containerships ενώ απείχαν από νέες παραγγελίες για την ναυπήγησης δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Ξεχωρίζει η νέα παραγγελία του Ομίλου Αγγελικούση για ένα LNG Carriers στα ναυπηγεία DSME (φωτογραφία αρχείου) που επιβεβαιώνει και την πρωτοκαθεδρία των Ελλήνων στον παγκόσμιο στόλο LNG Carriers.
Η Intermodal καταγράφει ακόμη τις παραγγελίες της Tianjin Southwest για ένα LPG Carrier 86.000 κ.μ. με option για ένα ακόμη VLGC, στα κινεζικά ναυπηγεία Jiangnan, και ένα Muti-Gas 8.500 cbm στα επίσης κινεζικά ναυπηγεία Huangpu Wenchong, με ορίζοντα παράδοσης το 2021 και 2022 αντιστοίχως.
Επίσης η Greencompass Marine από την Ταιβάν τοποθέτησε παραγγελία για έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, 23.000 teu το ένα αντί 150-160 εκατ. δολ τα οποία είναι ναυλωμένα στην Evergreen.
Παραγγελία για άλλα πέντε containerships τοποθέτησε η γιαπωνέζικη Shoei Kisen τα οποία είναι επίσης ναυλωμένα στην Evergreen. Η αξία των πλοίων υπολογίζεται στα 150-160 εκατ. δολ και η μεταφορική τους ικανότητα στα 23.000 teu το ένα.
Τέλος ένα containerships 1.900 Teu παρήγγειλε η Σιγκαπουριανή Oak Ship Management στα ναυπηγεία Naikai Zosen της Ιαπωνίας.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter