Πεμ04182024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Διπλασιάστηκαν οι ναύλοι στα VLCC

vlcc

Διπλασιάστηκαν οι ναύλοι στα VLCC στη γραμμή Περσικός Κόλπος – Κίνα το χρονικό διάστημα 13 με 20 Ιουνίου, μετά τις επιθέσεις που δέχθηκαν τα δύο δεξαμενόπλοια στα Στενά του Ορμούζ, σύμφωνα με την  BIMCO.

Οι ναύλοι στη spot αγορά των Very Large Crude Carrier (VLCC), που μεταφέρουν δύο εκατομμύρια βαρέλια αργού πετρελαίου, έφτασαν στις 20 Ιουνίου στα 25.994 δολ. την ημέρα, στο υψηλότερο επίπεδο από τον Μάρτιο και πολύ πάνω από τον μέσο όρο του Μαΐου, που ήταν τα 9.979 δολ. την ημέρα. Όμως εξακολουθούν να βρίσκονται λίγο πάνω από το ημερήσιο κόστος λειτουργίας ενός VLCC, που κυμαίνεται στα 25.000 δολ. την ημέρα. Από τα στενά του Ορμούζ μεταφέρεται περίπου το ένα πέμπτο της παγκόσμιας κατανάλωσης πετρελαίου. Επίσης κάθε ημέρα μεταφέρονται μέσω των στενών 19,7 εκατομμύρια βαρέλια που αντιπροσωπεύουν το 49% των 40,5 εκατομμυρίων βαρελιών που μεταφέρονται συνολικά με πλοία σε ημερήσια βάση. Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι ενώ οι ναύλοι στα δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού κινήθηκαν έντονα ανοδικά, δεν συνέβη το ίδιο με τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου όπως είναι η νάφθα, προϊόν που μετέφερε και το ένα από τα δυο δεξαμενόπλοια που χτυπήθηκαν το Front Altair. . Οι ναύλοι στα τύπου LR2 δεξαμενόπλοια στη διαδρομή από τον Αραβικό Κόλπο στην Ιαπωνία αυξήθηκαν μόνο κατά 4% μεταξύ 13 και 20 Ιουνίου 2019.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter