Τετ04242024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ευρωπαϊκό μέτωπο κατά των αθέμιτων πρακτικών ανταγωνισμού από Κίνα και Νότιο Κορέα!

ECSAseaeurope

Οι ευρωπαίοι πλοιοκτήτες και οι εταιρείες ναυτιλιακής τεχνολογίας απαιτούν αποφασιστικές ενέργειες κατά των αθέμιτων εμπορικών πρακτικών και υπέρ των παγκόσμιων όρων ανταγωνισμού, όπωςς τονίζεται σε κοινή ανακοίνωση των SEA Europe και ECSA.


Οι δυο ενώσεις που εκπροσωπούν αντιστοίχως τον ευρωπαϊκό ναυπηγικό και ναυτιλιακό εξοπλισμό και τους ευρωπαίους πλοιοκτήτες χαιρετίζουν την πρόσφατη δήλωση της Επιτρόπου για το Εμπόριο Cecilia Malmström κατά των αθέμιτων εμπορικών πρακτικών στην Άπω Ανατολή.
Η SEA Europe και η ECSA καλούν τώρα την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη μέλη της ΕΕ να λάβουν συγκεκριμένες και αποφασιστικές ενέργειες εναντίον τέτοιων πρακτικών και να υποστηρίξουν έναν αληθινό παγκόσμιο ισότιμο ανταγωνισμό για την ευρωπαϊκή βιομηχανία. Ο προσανατολισμός στην αγορά, το εμπόριο βασισμένο σε κανόνες και οι ανοικτές αγορές είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για να μπορέσουν οι ευρωπαϊκές εταιρείες ναυτιλίας, ναυπηγικής και ναυτιλιακού εξοπλισμού να δραστηριοποιηθούν διεθνώς, τονίζεται στην ανακοίνωση
Απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή Bendt Bendtsen,η Επίτροπος κ. Malmström τόνισε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα πράξει ό, τι είναι απαραίτητο για να προστατεύσει τους ευρωπαίους πλοιοκτήτες, τα ευρωπαϊκά ναυπηγεία και τους ευρωπαίους κατασκευαστές θαλάσσιου εξοπλισμού από τις αρνητικές επιπτώσεις των στρεβλώσεων του ανταγωνισμού που απορρέουν από μαζικές επιδοτήσεις στην Κίνα και τη Νότια Κορέα .
Ο γενικός γραμματέας της SEA Europe Christophe Tytgat δήλωσε μεταξύ άλλων ότι τα τελευταία μέτρα στήριξης στη Νότια Κορέα είναι σαφώς παράδειγμα αθέμιτων στρεβλώσεων του ανταγωνισμού. Η Ευρώπη πρέπει τώρα να επαγρυπνεί ώστε να μην επαναλαμβάνονται οι ίδιες αθέμιτες εμπορικές πρακτικές με τις ίδιες πιθανές καταστροφικές συνέπειες σε άλλα ναυπηγεία και ναυτιλιακά τμήματα .
Ο Γενικός Γραμματέας της ECSA Martin Dorsman τόνισε ότι το σχέδιο μεταρρυθμίσεων της Νότιας Κορέας ασχολείται σε μεγάλο βαθμό με τους ευρωπαίους εφοπλιστές και τη ναυπηγική βιομηχανία. Τα μέτρα αυτά δημιουργούν άνισους όρους ανταγωνισμού, εμποδίζουν την ελεύθερη και ισότιμη πρόσβαση στις διεθνείς θαλάσσιες μεταφορές και συμβάλλουν στην παγκόσμια πλεονάζουσα μεταφορική ικανότητα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter