Αλλάζουν οι φορτώσεις μετά τη φωτιά στο Maersk Honam;

0Maersk Honam daylight 02

Εξελίξεις στα συστήματα και τις μεθόδους φόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων με επικίνδυνα περιεχόμενα φαίνεται ότι δρομολογεί το ατύχημα του Maersk Honam το οποίο στοίχησε τις ζωές πέντε μελών του πληρώματος.

Το ατύχημα «πυροδότησε» ένα νέο κύκλο συζητήσεων με επίκεντρο το International Maritime Dangerous Goods code requirements εξ αιτίας του ατυχήματος αλλά και με αφορμή τον γιγαντισμό των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Να σημειωθεί ότι ειδικοί αναλυτές είχαν προ καιρού επισημάνει ότι θα πρέπει να αλλάξουν βασικές παράμετροι ασφάλειας για τα πλοία αυτά συμπεριλαμβάνοντας ακόμη και τον τομέα των ρυμουλκών- ναυαγοσωστικών και πυροσβεστικών πλοιαρίων λόγω των μεγεθών και του όγκου των κομιζόμενων εμπορευματοκιβωτίων.

Και νέο περιστατικό
Στο μεταξύ φωτιά ξέσπασε και στο πλοίο της Maersk Line Maersk Kensington την Παρασκευή χωρίς ωστόσο να υπάρξουν ανθρώπινες απώλειες καθώς τα 26 μέλη του πληρώματος έδρασαν ακαριαία απελευθερώνοντας CO2 στο φλεγόμενο τμήμα. Το πλοίο με μεταφορική ικανότητα 6188 TEU ,κτίστηκε το 2007, μεταφέρει 3518 containers και βρίσκεται πλησίον του λιμένα Salalah.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн