Πεμ03282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Πόσο μεγάλα ποια;

cma cgm 0kj

Η είδηση μπορεί να ήρθε μεσούσης της θερινής περιόδου ως «κεραυνός εν αιθρία» για την επιλογή της CMA CGM να επενδύσει στα 22.000+ TEU’s πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Για κάποιους του τομέα ναι ίσως... Όχι όμως για ναυπηγικές μονάδες της Ασίας που ήδη «τρέχουν» προγράμματα εκσυγχρονισμού των υποδομών τους για να κτίσουν... μεγαλύτερα πλοία. Ιστορικά η «κούρσα» για μεγάλα σε μεταφορική ικανότητα πλοία αποδόθηκε στη MAERSK αλλά η επιλογή της έβαλε σε «υποψίες» τους αναλυτές του τομέα ενώ έθεσε σε «αναμμένα κάρβουνα» και τους επιτελείς των ανά τον κόσμο κομβικών και μη λιμένων.

Πληροφορίες που εξετάζονται για την ορθότητά τους θέλουν τους τελευταίους να έχουν υποστεί απανωτά «λιποθυμικά επεισόδια» και «επαπειλούμενα εγκεφαλικά» καθώς οι επενδύσεις που συνεχίζονται ασμένως στο λιμενικό τομέα υπολόγιζε ότι η «πιθανότητα» για μεγαλύτερα θα εμφανιζόταν στον ορίζοντα τουλάχιστον σε μία πενταετία. Και αφού είχε κατασταλάξει το παγκόσμιο εμπόριο.

Σε ένα πρόσφατο δημοσίευμα της «Ακτής Μιαούλη» με τίτλο «Δώδεκα χρόνια σε δώδεκα μήνες...» παρουσιάστηκε δικήν ντοκιμαντέρ μικρού μήκους μάλιστα η πορεία του τομέα. Αλλά το γεγονός της επιλογής της CMA CGM να επενδύσει στα 22.000+ TEU’s πλοία μάλλον επιταχύνει τα πράγματα αρκεί τα υψηλόβαθμα στελέχη σε εταιρίες και λιμάνια να «ξαναβρούν τη λαλιά τους...» .Έγκαιρα...

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter