Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ηλεκτροκίνητα πλοία: «Ρίξε κάβο και την πρίζα...»

SHIP EMISSION

NOx, SOx, CO2 και άλλα emissions... ταλαιπωρούν τη ναυτιλία. Αλλά σύμφωνα με νεότερα στοιχεία που έρχονται από τη Νορβηγία, εξετάζεται σοβαρά πλέον να ακολουθηθεί σε κλίμακα το εγχείρημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Με άλλα λόγια της πρόωσης πλοίων με ηλεκτρική ενέργεια αποθηκευμένη σε μπαταρίες με δυνατότητα επαναφόρτισης στα λιμάνια. Μέχρι σήμερα ο «πονοκέφαλος» για τους αέριους ρύπους και τη συμμετοχή της ναυτιλίας έχει οδηγήσει σε δέσμη προτάσεων με πλέον γνωστή εκείνη της υβριδικής πρόωσης δηλαδή της χρήσης καυσίμων και ηλεκτρικής ενέργειας αποθηκευμένης σε μπαταρίες.

Για το σκοπό αυτό, δηλαδή της αμιγούς πρόωσης με ηλεκτρική ενέργεια, πάντα κατά τις ίδιες πληροφορίες, έχει συγκροτηθεί ομάδα από εξειδικευμένα στελέχη κατά τομέα με μόνο στόχο την ανάπτυξη μιας νέας «πρότασης» τεχνολογικά εφαρμόσιμης.

Στο εγχείρημα που ονομάζεται «ReCharge» λαμβάνουν ενεργό μέρος ο DNV GL, η Cavotec, με μεγάλη εμπειρία σε εφαρμογές της χρήσης της ηλεκτρικής ενέργειας, και το λιμάνι του Όσλο και είναι σε συνέχεια των συζητήσεων- αναζητήσεων για υβριδικά πλοία ως προς το θέμα της πρόωσης αλλά και της χρήσης της ηλεκτρικής ενέργειας για την κίνηση πλοίων.

Να σημειωθεί ότι περισσότερα από 40 υβριδικά πλοία είναι υπό κατασκευή για λογαριασμό ναυτιλιακών εταιριών Νορβηγικών συμφερόντων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter