Πτώση χωρίς...οίκτο

Container ShipΚοντά στο 22% και, έπεσαν οι ναύλοι στις γραμμές Ασίας- Ευρώπης με τη μερίδα εκείνων των αναλυτών που είχαν προμηνύσει περί υπερπροσφοράς και εξορθολογισμού, να δικαιώνονται.

Ωστόσο ο αστάθμητος παράγοντας της διεθνούς οικονομίας και οι έντονοι κλυδωνισμοί κυρίως επί ευρωπαϊκού εδάφους, αλλά και οι περαιτέρω ρευστοποίηση του σκηνικού στο πέταλο της ανατολικής Μεσογείου και βαθύτερα, φαίνεται να έχουν βάλει το χέρι τους στην εν λόγω εξέλιξη.

Τα στοιχήματα τώρα, αφορούν στο πώς θα κλείσει το τρέχον έτος και εάν οι αγορές θα καλύψουν ένα μέρος της ζημίας με τις συνήθεις κατ' έτος και εποχή προετοιμασίες για την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Το προηγούμενο διάστημα οι μεγάλες συμμαχίες υποχρεώθηκαν να αναθεωρήσουν σχεδιασμούς τους και ορισμένα επιμέρους σέρβις κάτι όμως που δεν αποκλείει ένα γενικότερο ανασχηματισμό, ούτως ώστε οι πληρότητες των πλοίων να καλύπτουν στοιχειωδώς τα έξοδα αλλά και τα διατηρούν τα επίπεδα κερδοφορίας που απαιτούνται ώστε να δικαιολογούνται κονδύλια για τα εκτεταμένα προγράμματα ναυπήγησης νεότευκτων που τρέχουν με ορίζοντα διετίας.

Να σημειωθεί ότι πρόσφατα και ο «ισχυρός» άντρας της Maersk είχε κάνει λόγο για το προσφερόμενο τονάζ αλλά και το ενδεχόμενο περαιτέρω συγχωνεύσεων εταιρειών είτε από τα μεγάλα σχήματα είτε μεταξύ μικρότερων σχημάτων στη λογική της καθετοποίησης του κόστους και άρα της διατήρησης εν ζωή έστω και με μια ισχνή κερδοφορίας.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн