Πεμ03282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ξεκίνησε η «μάχη» των μηχανών

Samsung-ship 2

Μπορεί η σύγχρονη ναυπηγική να έχει κάνει θαύματα στον τομέα της κατασκευής γιγάντιων πλοίων αλλά η τεχνολογία που θα υποστηρίξει το κερδοφόρο της χρήσης τους αναφέρεται στις μηχανές πρόωσης. Σύμφωνα με εμπειρογνώμονες στο συγκεκριμένο τομέα έχει ξεκινήσει μία ιδιότυπη μάχη τόσο μεταξύ κατασκευαστών όσο και στο «εσωτερικό τους» στην προσπάθεια να παρουσιάσουν γρηγορότερες μηχανές πρόωσης με τις δυνατόν μικρότερες καταναλώσεις, ανεξαρτήτως αν το καύσιμο είναι αέριο ή πετρελαιοειδή. Με την πυρηνική ενέργεια να παραμένει αποκλειστικά για κατηγορίες πλοίων όπως τα παγοθραυστικά αλλά και τα πολεμικά πλοία των υπερδυνάμεων ο ρόλος των μηχανών «συμβατικών» καυσίμων καθίσταται κρίσιμος.

Ιδίως λόγω του ασφυκτικού νομικού πλαισίου για τους αέριους ρύπους. Μόλις πρόσφατα στο διεθνή ειδικό τύπο εμφανίστηκαν στοιχεία για τη μηχανή που θα κινεί το 19.000 TEU's νεότευκτο της CHINA "low speed MAN B&W 12S90ME-C Mark 9.2 type."

Η οποία αντιπροσωπεύει οικονομία της τάξης του 20% ανά TEU σε σύγκριση με κείνη ενός πλοίου μεταφορικής ικανότητας 10.000 TEU. Καλά πληροφορημένες πηγές θέλουν το αμέσως προσεχές διάστημα να εμφανιστούν σημαντικές «προτάσεις» από τους κατασκευαστές μερίδα των οποίων έδωσαν μία πρώτη «γεύση» στην πρόσφατη σχετικά διοργάνωση των «Ποσειδωνίων» για το τι θα επακολουθήσει.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter