Στις «ροές» του LNG η ναυτιλία

lngTanker-470x315

Αέριοι ρύποι, καθαρότερα καύσιμα, περιεκτικότητα σε θείο, ειδικές περιοχές με ειδικό καθεστώς αέριων ρύπων, «ραφιναρισμένα» καύσιμα και κόστος. Όλα αυτά μαζί απασχολούν εδώ και καιρό και έντονα μάλιστα τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα η οποία εκ νέου «στρέφει το βλέμμα» στο LNG ως καύσιμου πρόωσης των πλοίων.

Μερίδα αναλυτών επισημαίνει ότι πλέον η περίοδος δοκιμής και συζητήσεων οδεύει προς το τέλος της για το εν λόγω θέμα οι όψεις του οποίου αποτελούν πεδία ανάπτυξης αναλύσεων καθώς πέραν των «τεχνολογικών εφαρμογών- «επιλογών» ως καυσίμων για την πρόωση πλοίων διαμορφώνουν νέα δεδομένα στην παγκόσμια αγορά.

Όσο ανά τον κόσμο μερίδα πλοιοκτητών κάνουν έρευνες και συζητούν να μετατρέψουν τις μηχανές των πλοίων σε dual fuel ή gas tourbine, κυρίως στα νεότευκτα αλλά και με μετασκευές τόσο η «άλλη» αγορά των καυσίμων ετοιμάζεται να αναδιατάξει δυνάμεις αλλά και να παρουσιάσει τις δικές της προτάσεις για την «επόμενη ημέρα» όπου πλοία θα αναζητούν εφοδιασμό με LNG.

Άλλωστε η ιδέα της υιοθέτησης του LNG ως καύσιμου και στη ναυτιλία είναι από τις πλέον δημοφιλείς στην Ευρώπη όπου ως γνωστόν ήδη λιμάνια στο βορρά της έχουν παρουσιάσει τις δικές τους προτάσεις αναπτύσσοντας και τις κατάλληλες εγκαταστάσεις-υποδομές.

Από το 2000 και εντεύθεν αρχής γενομένης από τη Νορβηγία το θέμα του LNG στα πλοία τελεί υπό διαρκή συζήτηση ενώ για την ελληνική πραγματικότητα είναι γνωστές οι προσπάθειες του ΥΝΑ να διακριβώσει αν αποτελεί μία εκ των λύσεων στο θέμα του κόστους των καυσίμων για την ελληνική ακτοπλοΐα.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн