Άρχισαν... οι «αψιμαχίες» των alliances

Americas-Ports-Freight-System-Recognized-in-MAP-21-Surface-Transportation-Bill-Reauthorization

Σχεδόν ενάμιση μήνα προς του τέλους του έτους και της αρχής της «χρονιάς των alliances» που θα είναι το 2015 οι «αψιμαχίες» μεταξύ τους άρχισαν από τα Αμερικανικά λιμάνια.

Η ανακοίνωση του εμπλουτισμού δρομολογίου της G6 με πρόσθεση αμερικανικού λιμένα σε ήδη γνωστή της διαδρομή σύνδεσης με Β. Ευρώπη και Ασία , που ανακοινώθηκε, δεν φαίνεται να προκάλεσε έκπληξη στους αναλυτές που αναμένουν από τις αρχές του νέου έτους «μπαράζ» ανακοινώσεων.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα γνωστές εκτιμήσεις μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 15 θα υπάρξουν αλλεπάλληλες ανακοινώσεις για να αναδιαμορφώσεις γραμμών καθώς οι «συμμαχίες» θα επιχειρήσουν να εξυπηρετήσουν με βάση τα νέα δεδομένα της αναδιάρθρωσης των στόλων τους το διεθνές πελατειακό δυναμικό.

Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι ήδη τα αρμόδια τμήματα των μεγάλων ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων «περνούν» ταχύρυθμα μαθήματα περί των νέων δεδομένων ενώ ανάλογη προετοιμασία θα συμβεί και «περιφερειακά» καθώς σε πολλές των περιπτώσεων ο μέχρι πρότινος ανταγωνισμός «παύει» να ισχύει.

Σύμφωνα με στοιχεία αναλύσεων αν και τα μεγάλα λιμάνια ανά τον κόσμο «φαίνεται» να μην ανησυχούν για τις μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιλογές των «συμμαχιών» δεν φαίνεται να συμβαίνει το ίδιο με τα υπόλοιπα λιμάνια οι ηγεσίες των οποίων προβαίνουν σε υπολογισμούς περί της πολιτικής που θα ακολουθήσουν αλλά και αν μπορούν να καλύψουν με τις υφιστάμενες υποδομές και υλικοτεχνικούς εξοπλισμούς τα μεγαλύτερα πλοία σε μεταφορική ικανότητα που εκτιμάται ότι θα κάνουν και «τη διαφορά» στις γραμμές μεγάλες ,μικρές, κάθετες και οριζόντιες.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн