«Τρέχουν» Παναμάς και Σουέζ να προλάβουν τις απαιτήσεις της παγκόσμιας ναυτιλίας

Neo-kanali-panama6

«Βραχεία κεφαλή» θα προηγείται ο Παναμάς του Σουέζ ως προς τα έργα που συντελούνται και έχουν ανακοινωθεί καθώς και οι δύο διώρυγες θα είναι «έτοιμες» η πρώτη στα τέλη του 2015 και η δεύτερη στα τέλη του 2016.

Ως γνωστόν στην διώρυγα του Παναμά εξελίσσονται έργα διαπλάτυνσης και εκβάθυνση των καναλιών ώστε να είναι δυνατή η διέλευση των mega carriers χωρίς τα προβλήματα του παρελθόντος όπου πλοία με μεγάλες μεταφορικές ικανότητες οριακά περνούσαν από αυτή.

Αντίστοιχα στα τέλη του 2016 αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα της παράλληλης προς την υφιστάμενη νέα διώρυγα στο Σουέζ η κατασκευή της οποίας είχε ανακοινωθεί στις αρχές Αυγούστου φέτος και με κόστος που πλησιάζει τα έσοδα της υφιστάμενης δηλαδή περίπου 4 δις δολάρια.

Καλά πληροφορημένες πηγές θέλουν τα έργα της διάνοιξης της παράλληλης διώρυγας να ξεκινήσουν σύντομα στο υδατοστεγές τμήμα με στόχο την ολοκλήρωση εντός των χρονοδιαγραμμάτων που έχουν τεθεί.

Η παράλληλη διώρυγα εκτιμάται ότι θα ωθήσει δυναμικά την Αιγυπτιακή οικονομία καθώς το Σουέζ έχει το τελευταίο διάστημα τονίζει την στρατηγική του σημασία και λόγω της αύξηση των διελεύσεων πλοίων των γραμμών Ασίας-Ευρώπης.

Στους σχεδιασμούς λειτουργίας είναι η νέα παράλληλη διώρυγα να μπορεί να εξυπηρετεί με ορίζοντα και τα μεγαλύτερα μέχρι ώρας πλοία από πλευράς μεταφορικής ικανότητας και βυθισμάτων που απαιτούν αλλά και να απαλείψει καθυστερήσεις διέλευσης των κομβόι πλοίων που τώρα σχηματίζονται αν κατεύθυνση.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн