Τρι04162024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Drewry: Συμπιέζονται οι ναύλοι των LNG Carriers

lng carriers

H ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) παραμένει αδύνατη ενώ η προσφερόμενη χωρητικότητα αυξάνει με αποτέλεσμα να συμπιέζεται η κερδοφορία των LNG Carriers συμπεραίνει σε τελευταία ανάλυση του ο Drewry. 

Μακροπρόθεσμα η εικόνα διαφοροποιείται καθώς θα παρατηρηθούν ελλείψεις σε ότι αφορά την προσφορά χωρητικότητας καθώς οι παραγγελίες πλοίων μειώνονται ενώ νέα έργα υγροποίησης του αερίου θα τεθούν σε λειτουργία.

Επί τους παρόντος αναφέρει η  LNG Shipping Market Annual Review ο κλάδος μεταφοράς LNG αντιμετωπίζει δύσκολες στιγμές. Ο στόλος συνεχίζει να αυξάνεται, ενώ το εμπόριο LNG έχει μειωθεί. Το παγκόσμιο εμπόριο υγροποιημένου φυσικού αερίου μειώθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά το 2013 κατά 1%, καθώς πολλές περιοχές υγροποίησης αντιμετωπίζουν έκτακτες διακοπές λειτουργίας.

Οι Ιαπωνικές εισαγωγές αυξήθηκαν μόλις 1% το 2013 και αναμένεται να παραμείνουν στάσιμες, καθώς η χώρα φαίνεται να στρέφεται και πάλι στους  πυρηνικούς σταθμούς της, εν όψει της αύξησης του κόστους των εισαγωγών ορυκτών καυσίμων και την υποτίμηση του νομίσματος.

Οι εισαγωγές στην Ευρώπη μειώθηκαν κατά 23% λόγω της μείωσης της ζήτησης. Ομοίως, οι εισαγωγές από τις ΗΠΑ και τον Καναδά, μειώθηκαν 45% και 42% αντίστοιχα, λόγω του πλεονάσματος της παραγωγής φυσικού αερίου. Εν τω μεταξύ, ασήμαντες ήταν οι προσθήκες στο παγκόσμιο δυναμικό υγροποίησης και σε συνδυασμό με τις  απρογραμμάτιστες διακοπές λειτουργίας σταθμών υγροποίησης, οδήγησε σε μια περιορισμένη προσφορά LNG κατά τη διάρκεια του έτους.

Παρά την υποτονική ζήτηση, η χωρητικότητα των LNG Carriers αυξήθηκε κατά 5% στους 18 μήνες έως τον Ιούνιο του 2014 στα 56 εκατ. κυβικά μέτρα. Ο Drewry εκτιμά ότι ο στόλος θα αυξηθεί με ρυθμό 8% και μέχρι το τέλος του 2015 θα φθάσει τα 66 εκατ. κ.μ.

Ωστόσο, η ζήτηση αναμένεται να ανακάμψει σημαντικά κατά το δεύτερο μέρος της δεκαετίας, με την ολοκλήρωση των διαφόρων terminals LNG που είναι υπό κατασκευή στην Αυστραλία και τη Βόρεια Αμερική.

Αναμένεται ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία LNG θα χρειαστεί πολλά περισσότερα πλοία  κατά το δεύτερο ήμισυ της δεκαετίας.

 

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter