Ο ανταγωνισμός είναι εδώ και ονομάζεται... 2Μ

Container Vessel Web 1 179114733

Διαψεύστηκαν, κατά τα δύο τρίτα, μερίδα αναλυτών του τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων περί της πλήρους εγκατάλειψης του σχεδίου της Ρ3 μετά την «άρνηση» των Κινεζικών αρχών.

Οι διεργασίες όπως φάνηκε εκ των γεγονότων ήταν ταχύτατες και η νέα δομή του σχήματος των δύο εταιριών MAERSK και MSC δεν αφήνει πλέον κανένα περιθώριο παρανοήσεων ως προς το τι θα σημάνει αυτό για τον ανταγωνισμό και μάλιστα με δεδομένη την ευελιξία που αποδεδειγμένα διαθέτουν και οι δύο πρώτες στην παγκόσμια κατάταξη μεταξύ των εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων.

Σωρεία εκτιμήσεων που επακολούθησε της ανακοίνωσης του «νέου» εστιάζουν στο βασικό θέμα της διαμόρφωσης των ναύλων διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στις γραμμές Ασίας-Ευρώπης πρωτίστως και δευτερευόντως στις λοιπές γραμμές ως νέου στοιχείου για ένα ανταγωνισμό λίαν προσεχώς με άλλες «συμμαχίες» που βρίσκονται σε φάση ανάπτυξης.

Το μόνο στοιχείο, από τις μέχρι σήμερα αναλύσεις, που δεν αμφισβητείται πλέον είναι ότι οι «συμμαχίες» θα διαμορφώσουν ή καλύτερα αναδιαμορφώσουν το τοπίο στις διεθνείς εμπορευματικές ροές αλλά και θα ανακαθορίσουν τα στρατηγικής σημασίας εμπορικά λιμάνια τουλάχιστον στην Ευρώπη ο νότος της οποίας προεξάρχοντος του Πειραιά δίνει μάχη για να κερδίσει τμήμα από την «πίτα» της διακίνησης προς τις αγορές της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης μεγάλο μέρος της οποίας κρατούν «πεισματικά» τα λιμάνια της βόρειας Ευρώπης.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн