Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Από την Ρ3 στην 2Μ

container 00

Την «επόμενη» μέρα της περίφημης Ρ3 αναμένουν παγκοσμίως μετά το γνωστό κινεζικό «όχι» και την γνωστοποίηση των σχεδίων για ένα νέο σχήμα από τους μετέχοντες στην Ρ3, που δε θα μπορεί να συναντήσει οποιοδήποτε εμπόδιο από τις «αρμόδιες αρχές» σε Κίνα, Ευρώπη και ΗΠΑ.

Το γεγονός είχε τροφοδοτήσει μία πλειάδα σεναρίων αναλυτών ειδικών και μη χρηστών λιμενικών εγκαταστάσεων αλλά και επιτελικών στελεχών άλλων «συμμαχιών» και όχι μόνο.

Στα σενάρια που έχουν αναπτυχθεί ήρθε να προστεθεί ένα νέο ανατρεπτικού χαρακτήρα καθώς MAERSK και MSC φαίνεται ότι έχουν οδηγηθεί σε συμφωνία για να καλύψουν όλο το εύρος των γραμμών χωρίς ωστόσο να έχει καταστεί σαφές ποιος θα είναι ο ρόλος του μέχρι πρότινος τρίτου παίκτη, δηλαδή της CMA CGM.

Οι δύο εταιρείες συναθροίζουν έναν στόλο για να καλύψουν τις γραμμές Ανατολής-Δύσης με πάνω από 185 πλοία μεγάλων μεταφορικών ικανοτήτων.

Προς ώρας η CMA CGM δεν έχει σχολιάσει τις εξελίξεις, όμως ειδικοί αναλυτές έχουν βάλει «φωτιά» στα πληκτρολόγια και στις πηγές τους προκειμένου να διακριβώσουν τη νέα τάση, το ρόλο που θα παίξει αυτή, τις διαθέσεις της μέχρι πρότινος τρίτης CMA CGM, αλλά και της υποδοχής που θα τύχει η 2Μ από τα μεγάλα λιμάνια.

Όπως και να έχει το πράγμα η 2Μ, αποτελείται από τις δυο πρώτες σε παγκόσμια κατάταξη σε δύναμη εταιρείες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter