Πως κινούνται τα CONTAINERSHIPS αυτή την εβδομάδα

Container Carriers Bringing Down Carbon Emission1

Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.

Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Η συνολική διαθέσιμη χωρητικότητα έχει σταδιακά μειωθεί τις τελευταίες εβδομάδες και χάρη στην ασυνήθιστα μεγάλη ζήτηση κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου, μειώθηκε στο χαμηλότερο επίπεδό των τελευταίων δύο χρόνων. Σύμφωνα με την Alphaliner, ο αδρανής στόλος στο τέλος Νοεμβρίου έφτασε τις 114 μονάδες, και ισοδυναμεί με χωρητικότητα 464.000 TEUs.

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η μειωμένη προσφορά θα οδηγούσε σε ευκολότερα κέρδη στους δείκτες χρονοναύλωσης, ωστόσο οι πλοιοκτήτες θα δυσκολευτούν αρκετά να διατηρήσουν την αγορά στα τρέχοντα επίπεδα, επιτυγχάνοντας οριακά κέρδη. Επίσης, ο αριθμός των συναλλαγών σε σχέση με τις τελευταίες εβδομάδες έχει μειωθεί σημαντικά και δεν αναμένονται αξιοσημείωτες αλλαγές στο επόμενο δεκαπενθήμερο.

Αναλυτικότερα, όσον αφορά τα πλοία πάνω από 3000 TEUs, η περασμένη εβδομάδα ήταν εξαιρετική, καθώς ένα σύνολο πλοίων των 8000 TEUs έχουν κλειστεί. Αυτή την εβδομάδα δυστυχώς έχουμε επανέλθει στο φυσιολογικό.

Ως προς τα πλοία χωρητικότητας 2000 -3000 TEUs, υπάρχουν μικτά συναισθήματα για την εξέλιξη της αγοράς για τα GEARLESS 2700 TEU. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι η αγορά θα εξακολουθήσει να είναι σχετικά ισορροπημένη όσον αφορά την προσφορά και τη ζήτηση, καθώς οι πλοιοκτήτες είναι σε θέση να κρατήσουν την αγορά στα τελευταία επίπεδα.

Σύμφωνα με τις υφιστάμενες συνθήκες, δεν μπορεί να γίνει κάποια ασφαλής πρόβλεψη για τα πλοία των 2500 TEUs για την Ασιατική Αγορά, τουλάχιστον για αυτή την εβδομάδα.

Τέλος, για τα πλοία χωρητικότητας 1000 -2000 TEUs, και ειδικότερα τα 1700 TEUs η περασμένη εβδομάδα ήταν αρκετά ισορροπημένη. Σε αντίθεση με τις προηγούμενες εβδομάδες, τα πλοία των 1100 TEUs σημείωσαν άνοδο.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн