Τετ04242024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Χωρίς ιδιαίτερες μεταβολές προχώρησε η Αγορά Ε/Κ

0koytiΙάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Συνέχισαν να ασκούνται πιέσεις στη ναυλαγορά από την άνοδο των τιμών των καυσίμων. Φαίνεται πως οι επιπτώσεις από την επίθεση στη Σαουδική Αραβία δεν έχουν ξεπεραστεί, ενώ το εύρος τιμής μεταξύ HSFO και LSFO (High /Low Sulphur Fuel Oil) συνέχισε να μεγαλώνει.

Υποχώρησε η αγορά ξηρού φορτίου στα μεγαλύτερα μεγέθη - Γλύτωσαν τα Handies

bulk ships 000Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Αλματώδη αύξηση εμφάνισε η παραγωγή και εξαγωγή σιτηρών στη Λατινική Αμερική και κυρίως σε Βραζιλία και Αργεντινή, του τελευταίους μήνες.

Αγορά Ε/Κ: Αύξηση αλλά με πτωτικούς ρυθμούς

0CMAΙάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Ανησυχία προκαλούν οι εξελίξεις στη Σαουδική Αραβία, καθώς έχουν προκαλέσει άνοδο των τιμών των καυσίμων (άνω του 10%). Εκτός αυτού, συνεχίζει να διευρύνεται η διαφορά των τιμών μεταξύ των καυσίμων υψηλής και χαμηλής περιεκτικότητας θείου.

Ανεβαίνουν τα νέα σχέδια των μεγάλων φορτηγών πλοίων

bulk cargo 653Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Οι μεγάλοι πλοιοκτήτες και Operators των φορτηγών πλοίων μεγάλης χωρητικότητας στρέφονται ολοένα και περισσότερο στα νέα σχέδια (NewCastlamax, Guaibamax και Valemax).

Μηνιαία αύξηση 1,2 μονάδων κατέγραψε ο CCFI τον Αύγoυστο

0koytiΟ δείκτης που παρακολουθεί την πορεία της διακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων στην Κίνα (China Containerized Freight Index -CCFI) κατέγραψε μηνιαία αύξηση 1,2 μονάδων τον Αύγουστο.

Με χαμηλότερες ταχύτητες κινήθηκε η Αγορά Ε/Κ

container 665Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Λίγο καιρό πριν την εφαρμογή των περιβαλλοντικών κανονισμών του ΙΜΟ 2020, για τον έλεγχο των ρύπων των πλοίων, προβληματισμό προκαλεί η αύξηση της διαφοράς των τιμών μεταξύ των καυσίμων υψηλής και χαμηλής περιεκτικότητας θείου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι πλοιοκτήτες που επιλέγουν καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο να επιβαρύνονται πάνω από 200 $/τόνο.

«Δρόσισε» στην Αγορά Ξηρού Φορτίου

Bulk carrier 1Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Αύξηση καταγράφουν οι εισαγωγές βωξίτη της Κίνας, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία για το 1ο επτάμηνο του έτους.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ