Σαβ04202024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Μ. Τραυλού: Ένα ακόμη πλοίο για το στόλο της Neptune Dry

0melina travlou

Στην αγορά του δεύτερου φορτηγού πλοίου τύπου ultramax του στόλου της προχώρησε η ναυτιλιακή Neptune Dry Management, θυγατρική της Neptune Lines συμφερόντων της Μελίνας Τραυλού, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η εταιρεία στράφηκε και πάλι στην ιαπωνική KN Maritime και εξαγόρασε το πλοίο Loch Ness, κατασκευής 2016, ενώ το τίμημα κυμάνθηκε στα 23 εκατ. δολαρίων. Υπενθυμίζεται ότι η Neptune Dry εισήλθε στην κατηγορία των ultramax τον Ιανουάριο 2019, όταν εξαγόρασε, το χωρητικότητας 61,000-dwt πλοίο ultramax, Loch Nevis (κατασκευής 2016), το αδελφό πλοίο του Loch Ness. Και το πρώτο πλοίο ανήκε στην KN Maritime, ενώ η τιμή εξαγοράς του διαμορφώθηκε στα 24,5 εκατ. δολάρια. Το Loch Nevis έχει μετονομαστεί σε ND Aristeia. Και τα δύο πλοία έχουν κατασκευαστεί στο ιαπωνικό ναυπηγείο Shin Kurushima Toyohashi. H Neptune Lines ιδρύθηκε το 1975 και ασχολείται με τον κλάδο των θαλασσίων μεταφορών αυτοκινήτων, project cargo και φορτίων Ro-Ro. Διαθέτει στόλο με 16 πλοία και εξυπηρετεί σχεδόν 30 χώρες με έμφαση στη Μεσόγειο, τη Βόρεια Ευρώπη και τη Μαύρη Θάλασσα. Η απόφαση της να μπει στην αγορά του ξηρού φορτίου μέσω της Neptune Dry, το Σεπτέμβριο του 2017, προκάλεσε αίσθηση στην αγορά. Άμεσα προχώρησε στην εξαγορά τριών μοντέρνων πλοίων supramax. Το πρώτο πλοίο της νεοσύστατης εταιρείας ήταν το ιαπωνικής κατασκευής supramax BW Indigo (χωρητικότητας 56.100 dwt, κατασκευής 2011), το οποίο εξαγόρασε από την BW Dry Cargo. Το πλοίο μετονομάστηκε σε ND Armonia. Ακολούθησε, το χωρητικότητας 57.800 dwt πλοίο Ocean Morning (κατασκευής 2015), που εξαγόρασε από τη United Ocean, τον Οκτώβριο 2017 και μετοnομάστηκε σε ND Pistis. Το τρίτο πλοίο supramax, που απέκτησε το Δεκέμβριο 2017 ήταν το χωρητικότητας 58,200-dwt bulker Canary K, κατασκευής 2012, το οποίο μετονομάστηκε σε ND Thelxis.
Πηγή: mononews.gr

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter