Τρι04232024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Latsco: Οι νέες κινήσεις της οικογένειας Λάτση στη ναυτιλία

0Κασιδόκωστας

Ζούμε μια ενδιαφέρουσα περίοδο για τη ναυτιλία κατά την οποία θα παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο η καινοτομία αλλά και η προσαρμογή σε φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες. Είναι καθήκον της νέας γενιάς να επιταχύνει τις εξελίξεις προς αυτήν την κατεύθυνση, να αγκαλιάσει αυτήν την προοπτική και να την υλοποιήσει, ανέφερε ο κ. Πάρης Κασιδόκωστας - Λάτσης σε κλειστή συνάντηση που είχε με εκπροσώπους του τύπου ενόψει της έναρξης των 50ων Ποσειδωνίων που ανοίγουν την αυλαία τους αύριο Δευτέρα. Στο πλαίσιο αυτό, όπως εξήγησε ο κ. Κασιδόκωστας - Λάτσης το μέλλον είναι συνυφασμένο με τα πλοία LNG carriers στα οποία προτίθεται να επενδύσει στο μέλλον η Latsco. Η επένδυση ενδεχομένως θα αφορά σε δύο νεότευκτα, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Latsco Γ. Μαργαρώνης που μαζί με τον οικονομικό διευθυντή της ναυτιλιακής Χ. Τριανταφυλλίδη συμμετείχαν επίσης στη συνάντηση. Ο όμιλος και στην αγορά του LNG επιδιώκει να εκμεταλλευτεί τις άριστες σχέσεις που έχει με μεγάλους πετρελαϊκούς ομίλους εξασφαλίζοντας ναυλοσύμφωνα για τα πλοία του και στο πλαίσιο αυτό οι παραγγελίες θα προχωρήσουν όταν κλείσουν οι σχετικές συμφωνίες. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι στην αγορά του LPG που δραστηριοποιείται η Latsco, παρά την πτώση των ναύλων, η εταιρεία δεν επηρεάζεται καθώς έχει εξασφαλισμένες μακροχρόνιες συμφωνίες ναύλωσης για τα πλοία της. Αυτή τη στιγμή ο στόλος της Latsco αριθμεί 27 πλοία product tankers, εκ των οποίων τα 13 είναι πλοία μεταφοράς χημικών προϊόντων και προϊόντων πετρελαίου (LPG, LR2, VLGCs & LGCs). Η ναυτιλιακή ολοκλήρωσε πέρυσι ένα πενταετές πρόγραμμα ανανέωσης και εκσυγχρονισμού του στόλου της, ενώ το πρόγραμμα περιλάμβανε και την πώληση δύο παλαιότερων πλοίων. Παράλληλα με την ανάληψη της ηγεσίας του ομίλου από τον κ. Κασιδόκωστα - Λάτση, ο ίδιος πρόσφατα συγκρότησε με τρίτους επενδυτές την κοινοπραξία Ivy Shipping LLC αποκτώντας 4 φορτηγά ενώ μέσω άλλου κοινοπρακτικού σχήματος απέκτησε δύο ακόμη δεξαμενόπλοια αργού aframax από τον όμιλο Χανδρή. Οι κινήσεις στα φορτηγά αλλά και τα δύο δεξαμενόπλοια αποτελούν ευκαιριακές τοποθετήσεις asset play, καθώς εξασφαλίστηκε low entry point ενόψει και της ανοδικής κίνησης των αγορών και των αξιών. Για τις διακυμάνσεις και τη μεταβλητότητα της αγοράς των δεξαμενόπλοιων, όπως επηρεάζεται από την έντονη διακύμανση των τιμών του πετρελαίου ο κ. Κασιδόκωστας - Λάτσης εκτίμησε ότι για την επόμενη τριετία οι τιμές θα παραμείνουν στα επίπεδα των 70 έως 85 δολαρίων το βαρέλι. Η μεταβλητότητα ήρθε για να μείνει και απαιτούνται στην αγορά άνθρωποι που είναι άνετοι και έχουν την οικονομική επιφάνεια για να την αντέξουν, ανέφερε χαρακτηριστικά ο ίδιος.
Πηγή: capital.gr

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter