Αξιοπιστία: Προσεχώς… καλύτερα

container 887

Καθώς το τρέχον έτος «αποπλέει» σε έντεκα ημέρες, η αποτίμηση του «δείκτη αξιοπιστίας» των ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων βρίσκει το 2014 με θετικό πρόσημο και «κοντά» στα πλαίσια που είχαν τεθεί κάπου στα τέλη του 2013.

Ωστόσο οι αναδιαμόρφωση του «σκηνικού» σε παγκόσμια κλίμακα με τις συναφθείσες «συμμαχίες» των μεγάλων εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων έχουν «υψώσει τον πήχη των προσδοκιών» κατά πολύ και μάλιστα σε βαθμό που μερίδα αναλυτών σημειώνει ότι μπορεί να είναι «ο στόχος ανέφικτος». Η δρομολόγηση των mega boxships ήδη στα τέλη του τρέχοντος έτους δημιούργησε σοβαρά προβλήματα καθυστερήσεων σε μεγάλα λιμάνια της Ευρώπης και των ΗΠΑ γεγονός που συντέλεσε εν μέρει στη μη επίτευξη του «αρίστου» αποτελέσματος που είχε τεθεί από ορισμένες εταιρίες. Αλλά στην προκείμενη περίπτωση η ευθύνη για τη μη επίτευξη των στόχο αποδίδεται στον «αιφνιδιασμό» των λιμανιών καθώς οι ναυτιλιακές εταιρίες δεν αύξησαν ταχύτητες ,ελέω του κόστους των καυσίμων, η διακύμανση των οποίων τις τελευταίες μέρες στην παγκόσμια αγορά είναι έντονες. Πάντα κατά τους αναλυτές ο αγώνας δρόμου στον οποίο έχουν αποδυθεί τα μεγάλα λιμάνια ανά τον κόσμο για εξοπλισμούς, αυτοματισμούς και γενικότερα αναδιαρθρώσεις των σέρβις τους θα δώσει τα πρώτα εμφανή στοιχεία για τον αντίστοιχο δείκτη αξιοπιστίας των λιμένων από τα μέσα και μετά του επόμενου έτους. Τα στοιχήματα πάντως και από τις δύο «πλευρές» (carriers και λιμάνια) έχουν τεθεί και το 2015 είναι "ante portas".

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн