Πτωτικές τάσεις για το reliability των boxships

eborevmatokivotia-0432

Έμπολα και ταχύτητες ενίοτε και καθυστερήσεις σε μεγάλα λιμάνια φαίνεται πως είναι το βασικό τρίπτυχο που «ευθύνεται» για το εσχάτως πολυσυζητημένο reliability των ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων. Που εμφανίζει πτωτικές τάσεις.

Με τα τελευταία στοιχεία να θέλουν τον πήχη κάπου στο 71% η απόσταση από τα «κοινώς αποδεκτά» σύμφωνα με μερίδα αναλυτών απέχει και με δεδομένες τις καταβαλλόμενες διαρκώς προσπάθειες από την πλευρά των εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων να βελτιώσουν τις performance χάρη στις οποίες και εδραιώνουν θέση έναντι των αντιπάλων στις προτιμήσεις του πελατειακού τους δυναμικού.
Να σημειωθεί ότι από τα μέσα του έτους τα λιμάνια της Β. Ευρώπης καταβάλουν τιτάνιες προσπάθειες να ελαχιστοποιήσουν έως εξαφανίσουν τις τυχόν καθυστερήσεις εξυπηρέτησης των πλοίων που σε μία περίοδο ξεπέρασε και τις 60 ώρες αναμονής. Μάλιστα τότε είχε ενοχοποιηθεί η απότομη -με γεωμετρική πρόοδο- αύξησης του όγκου των προς διακίνηση φορτίων λόγω της δρομολόγησης πλοίων με μεγαλύτερες σε TEU's μεταφορικές ικανότητες με πλέον κραυγαλέα γνωστή την περίπτωση που έμεινε αμανάτι ένα μεγάλο φορτίο μπύρες προς εξαγωγή.
Κατά τους αναλυτές αν δεν λυθεί το θέμα του κόστους των καυσίμων αλλά και η κατά περίπτωση εφαρμογή περιορισμών στις εκπομπές αέριων ρύπων, που περιορίζουν τις ταχύτητες αλλά και ενίοτε τις ομάδες των πλοίων που καταπλέουν σε λιμάνια συγκεκριμένων περιοχών εφαρμογής ειδικών μέτρων, ο δείκτης του reliability ουδέποτε θα αγγίξει κάτι παραπάνω από το 85%. Δηλαδή ποσοστού που θα θεωρηθεί έως και θεαματικό συνυπολογιζομένων και άλλων παραμέτρων που καθιστούν εκ των πραγμάτων ανέφικτο το 95-100%.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн