Παρ09272024

Last updateΠαρ, 27 Σεπ 2024 8pm

Ανεβάζει τους ναύλους η ζήτηση - Αναζήτηση Boxship και στην Κινεζική αγορά

box trader 1

Οι τιμές ναύλωσης Boxship έχουν φτάσει σε υψηλό δύο ετών και σε μια επανάληψη τη πανδημίας Covid-19, οι κινεζικοί φορείς εκμετάλλευσης εμπορευματοκιβωτίων βλέπουν να εντείνεται η ζήτηση από διεθνείς φορείς τακτικών γραμμών να ναυλώσουν τα πλοία τους ακόμη και εκείνα που εξυπηρετούν την "εσωτερική" αγορά.
Η Linerlytica παρατήρησε ότι οι τιμές και οι περίοδοι ναύλωσης συνεχίζουν να αυξάνονται με τον περιορισμένο αριθμό «ανοιχτών» πλοίων να έρχεται αντιμέτωπος με την απότομα υψηλότερη ζήτηση. Ακόμη και τα μικρότερα μεγέθη κάτω των 1.200 TEU απολάμβαναν σταθερότερη ζήτηση μετά την αδύναμη απόδοσή τους τους τελευταίους 3 μήνες. Περαιτέρω κέρδη αναμένονται για όλα τα τμήματα, παρά τα άλλα 600.000 TEU νέων πλοίων που πρόκειται να παραδοθούν τους επόμενους δύο μήνες, με λιγότερες από 10 από τις νέες μονάδες να εξακολουθούν να είναι διαθέσιμες για ναύλωση. Ακόμη χαμηλότερες κινεζικές μονάδες προδιαγραφών που αρχικά στόχευαν στις εγχώριες αγορές βρίσκουν αγοραστές σε ένα τόσο ανοδικό περιβάλλον. Το ανοδικό κλίμα έχει επίσης ωθήσει τα ποσοστά ναύλωσης σε νέα υψηλά δύο ετών, με το επίπεδο ρεκόρ των παραδόσεων πλοίων να κάνει ελάχιστα για να περιορίσει την έντονη αγορά.
Πενήντα εννέα πλοία των 342.200 TEU παραδόθηκαν από τα ναυπηγεία τον Απρίλιο, θέτοντας νέα ρεκόρ τόσο για τον αριθμό των νέων Boxship που παραδόθηκαν όσο και για το υψηλότερο επίπεδο νέας χωρητικότητας που προστέθηκε σε ένα μόνο μήνα. Παρόλο που η ονομαστική χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 10,4% σε ετήσια βάση για να φτάσει τα 29,5 εκατομμύρια TEU επί του παρόντος, η πραγματική ζήτηση αυξήθηκε ταχύτερα κατά 13,1% με βάση τις εκτιμήσεις της Linerlytica με την έλλειψη χωρητικότητας πλοίων να αναμένεται να συνεχιστεί μέχρι τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter