Μειωμένες απώλειες

0Allianz 2021

Ο ναυτιλιακός τομέας συνέχισε τη μακροπρόθεσμη θετική τάση βελτίωσης της ασφάλειας κατά τη διάρκεια του 2020, με τον αριθμό των αναφερόμενων συνολικών απωλειών άνω των 100GT να παραμένει σταθερός στα 49 έναντι 48 ένα χρόνο νωρίτερα σύμφωνα με στοιχεία του Allianz Safety and Shipping Review 2021 . Αυτό σημαίνει ότι οι ετήσιες απώλειες ναυτιλίας μειώθηκαν κατά το ήμισυ την τελευταία δεκαετία (2011 – 98), αν και το 2020 αντιπροσώπευε την πρώτη φορά σε πέντε χρόνια που οι απώλειες δεν μειώθηκαν, υποδηλώνοντας ότι το σύνολο των ζημιών θα μπορούσε να σταθεροποιηθεί γύρω από το ελάχιστο εφικτό επίπεδο.
Το 2020 αντιπροσωπεύει μια σημαντική βελτίωση του κυλιόμενου μέσου όρου ζημιών 10 ετών (88), αντανακλώντας τη θετική επίδραση της αυξημένης εστίασης σε μέτρα ασφάλειας με την πάροδο του χρόνου, όπως η ρύθμιση, ο βελτιωμένος σχεδιασμός και η τεχνολογία πλοίων και η πρόοδος στη διαχείριση κινδύνων.
Η Νότια Κίνα, η Ινδοκίνα, η Ινδονησία και οι Φιλιππίνες είναι το παγκόσμιο hotspot απωλειών, αντιπροσωπεύοντας το ένα τρίτο όλων των απωλειών το 2020, δεκαέξι συνολικά, με τα περιστατικά να αυξάνονται ελαφρώς από έτος σε έτος.
Οι περιοχές της Ανατολικής Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας (7 περιστατικά) και του Αραβικού Κόλπου (4 περιστατικά) σημείωσαν σημαντικές αυξήσεις στη δραστηριότητα απώλειας στη δεύτερη και τρίτη θέση. Τα ύδατα της Νοτιοανατολικής Ασίας είναι επίσης η κύρια τοποθεσία απώλειας της τελευταίας δεκαετίας (224 περιστατικά), λόγω μιας σειράς παραγόντων, συμπεριλαμβανομένων των υψηλών επιπέδων τοπικού και διεθνούς εμπορίου, των κορεσμένης λιμένων και των πολυσύχναστων θαλάσσιων λωρίδων, των παλαιότερων στόλων και της έκθεσης σε ακραία καιρικά φαινόμενα. Μαζί, η Νότια Κίνα, η Ινδοκίνα, η Ινδονησία και οι Φιλιππίνες, η Ανατολική Μεσόγειος και η Μαύρη Θάλασσα, καθώς και οι θαλάσσιες περιοχές της Ιαπωνίας, της Κορέας και της Βόρειας Κίνας αντιπροσωπεύουν τις μισές από τις 876 ναυτικές απώλειες των τελευταίων 10 ετών (437 περιστατικά).
Τα φορτηγά πλοία αντιπροσώπευαν περισσότερο από το ένα τρίτο (18 περιστατικά) όλων των πλοίων που έχασαν τη θέση τους το 2020.
Ο αριθμός των απωλειών που αφορούν φορτηγά και επιβατηγά πλοία αυξήθηκε κατά τη διάρκεια του έτους.
Η ανάλυση δείχνει ότι τα φορτηγά πλοία αντιπροσωπεύουν το 40% των συνολικών απωλειών κατά την τελευταία δεκαετία (348 περιστατικά).
Οι παράγοντες που συμβάλλουν περιλαμβάνουν την κακοκαιρία, την κακή ορατότητα που οδηγεί σε σύγκρουση, και βλάβη των μηχανημάτων. Ο αριθμός των πυρκαγιών/εκρήξεων που έχουν ως αποτέλεσμα τις συνολικές απώλειες σκαφών αυξήθηκε και πάλι από έτος σε έτος, αγγίζοντας το υψηλό τεσσάρων ετών των 10. Συνολικά, βυθίστηκε το (54%), ναυάγησε/εγκλωβίστηκε το (20%) και η πυρκαγιά/έκρηξη (11%) είναι οι τρεις κύριες αιτίες των συνολικών απωλειών κατά την τελευταία δεκαετία, αντιπροσωπεύοντας το 85%.
Ο αριθμός των αναφερόμενων ναυτικών ατυχημάτων ή συμβάντων μειώθηκε ελαφρώς από 2.818 σε 2.703 το 2020 ή κατά περίπου 4%. Τα Βρετανικά Νησιά, η Βόρεια Θάλασσα, η Μάγχη και η περιοχή του Βισκάικου σημείωσαν τον υψηλότερο αριθμό αναφερόμενων περιστατικών (579), αν και αυτό ήταν κάτω από έτος σε έτος. Η ζημιά/βλάβη των μηχανημάτων ήταν
η κύρια αιτία των ναυτιλιακών συμβάντων παγκοσμίως, αντιπροσωπεύοντας το 40%.
Η περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας έχει δει τα περισσότερα θαλάσσια περιστατικά την τελευταία δεκαετία (4.556).
Από τα 26.000+ περιστατικά της τελευταίας δεκαετίας, πάνω από το ένα τρίτο (9.334) προκλήθηκαν από βλάβη ή βλάβη μηχανημάτων – υπερδιπλάσιες από την επόμενη υψηλότερη – σύγκρουση.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн