Τετ04242024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Άνω- κάτω οι Liners λόγω καυσίμων;

00 1075885 κουτί

Επίναυλοι, ταχύτητες, scrubbers, κόστη αποθειωμένων καυσίμων. Όλες αυτές οι παράμετροι έπεσαν στο τραπέζι των συζητήσεων κατά την διάρκεια της TPM conference στο Long Beach όπου καταδείχθηκε ότι το θέμα της επιβολής επίναυλου στα εμπορευματοκιβώτια μάλλον δεν θα είναι μία εύκολη και flat υπόθεση. Με τις εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων να «πασχίζουν» να διατηρήσουν την κερδοφορία στην οποία επέστρεψαν μετά κόπων και βασάνων την περασμένη διετία το θέμα της τιμής των καυσίμων αλλά και μίας σειράς άλλων παραμέτρων ενδεχομένως να προκαλέσουν στρεβλώσεις στον ανταγωνισμό. Κάτι που ήδη έχουν επισημάνει ναυτιλιακοί φορείς άλλων τομέων της ναυτιλίας. Από τις συζητήσεις που έγιναν κατέστη σαφές ότι η «μεταβατική περίοδος» μέχρι τα μέσα του 2020 κατά την οποία θα διαμορφωθούν τα κόστη των αποθειωμένων καυσίμων θα είναι και η δυσκολότερη για τους Liners. Να σημειωθεί ότι ήδη εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων έχουν αποτιμήσει τις επιβαρύνσεις από τα αποθειωμένα καύσιμα ανά μονάδα TEU’s αν και αυτή η αποτίμηση στις συζητήσεις που έγιναν «αμφισβητήθηκε» ως προς το εύρος των επιπρόσθετων δαπανών εξ αιτίας της αναμενόμενης διακύμανσης στις τιμές των πετρελαιοειδών.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter