Με δύο ναυτικά ατυχήματα τα πρώτα 24ωρα σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Hapag- Lloyd και της MSC αλλά και μία πειρατική επίθεση στον Κόλπο της Γουινέα επίσης σε πλοίο της MSC, όπου και απήχθηκαν μέλη του πληρώματος, έκανε «ποδαρικό» το έτος. Και οι δύο περιπτώσεις με τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με την απώλεια εμπορευματοκιβωτίων λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών αλλά και της φωτιά σε εμπορευματοκιβώτια επανέφεραν στο προσκήνιο εκ νέου τα θέματα περί την ασφάλεια στα πλοία της κατηγορίας αυτής. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο νέος κύκλος συζητήσεων περί την ασφάλεια έχει ουσιαστικά ξεκινήσει από την εποχή που εμφανίστηκαν οι πρώτες «γιγάντιες» σε μεταφορικές ικανότητες για την εποχή πλοία ο γιγαντισμός των οποίων συνεχίζεται. Ρυμουλκά, μέθοδοι πυρόσβεσης και όχι μόνο μαζί και με το μέγα ζήτημα των κυβερνο-επιθέσεων σε συστήματα ευστάθειας των πλοίων αυτών αποτελούν επί μέρους αντικείμενα εξέτασης στην εν λόγω συζήτηση μεταξύ τεχνικών και αναλυτών. Τέλος το κρούσμα της πειρατικής επίθεσης στον Κόλπο της Γουινέα αναθερμαίνει επίσης της συζητήσεις για την έκταση του «φαινομένου» στην ευρύτερη θαλάσσια ζώνη όπου καταγράφεται αύξηση των επιθέσεων.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.