Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Ναυμαχία» ναυπηγείων στην Ασία

Samsung Heavy Industries 112

Μαίνεται η «ναυμαχία» μεταξύ των εν Ασία ευρισκόμενων ναυπηγικών μονάδων για την κατάκτηση του δυνατόν μεγαλύτερου μεριδίου της παγκόσμιας «αγοράς νεότευκτων» όλων των τύπων δεδομένου ότι από διετίας καταγράφεται επιτάχυνση στην ανανέωση του παγκόσμιου στόλου. Η «ιστορικών διαστάσεων» απόφαση της Κίνας να αναπτύξει ένα σύγχρονο στόλο κατά τους αναλυτές λειτούργησε σαν «επιταχυντής» σε μία αλυσιδωτή αντίδραση για την οποία, ως γνωστόν, «υπεύθυνοι» φέρονται οι Έλληνες.
Ο ανταγωνισμός , με βάση τα τελευταία στοιχεία, έχει οδηγήσει σε υπερπροσφορές με παράλληλη πτώση των τιμών σε βαθμό που τα ευρισκόμενα στην Κορέα ναυπηγεία να αντιμετωπίζουν ένα άνευ προηγουμένου ανταγωνισμό.
Με την Daewoo να αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από τις άλλες δύο κορεατικές ναυπηγικές βιομηχανίες, τη Hyundai Heavy Industries και τη Samsung Heavy Industries, όπως επίσης και από τα ιαπωνικά και κινεζικά ναυπηγεία το τελευταίο διάστημα καταγράφηκαν πιο έντονες οι φωνές εκείνων που υποστηρίζουν ότι μία συνένωση σε επίπεδο Κορεατικών ναυπηγείων δώσει μία άλλη δυναμική. Αφού επί της ουσίας θα απαλείψει τον εσωτερικό ανταγωνισμό απελευθερώνοντας δυνάμεις έναντι του ανταγωνισμού.
Να σημειωθεί ότι σε όλες τις εν Ασία ευρισκόμενες μονάδες τα βιβλία παραγγελιών είναι γεμάτα με τις αξίες όμως των «επί σχάρας» ευρισκόμενων πλοίων να «παίζουν» στη διεθνή αγορά που βιώνει τους έντονους κλυδωνισμούς του ξηρού φορτίου και τις αμφισβητήσεις για τον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων.
Από την άλλη πλευρά τα ευρωπαϊκά ναυπηγεία συνεχίζουν να «βιώνουν το δικό τους δράμα» καθώς ο εξ Ασίας ανταγωνισμός δύσκολα είναι αντιμετωπίσιμος και οι παραγγελίες για επιβατηγά πλοία, κυρίως κρουαζιερόπλοια, συγκεκριμένες.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter