Τρι04232024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

COSCO και ΤΡΑΙΝΟΣΕ φέρνουν επενδύσεις στην Ελλάδα

DSCN24041

Μετά τη διακίνηση προϊόντων υψηλής τεχνολογίας μέσω των εγκαταστάσεων της PCT SA (COSCO) από το λιμάνι του Πειραιά σε συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι δύο πλευρές βρίσκονται, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με αυτοκινητοβιομηχανίες της Ασίας αλλά και της Κεντρικής Ευρώπης.

Στόχος είναι η αμφίδρομη διακίνηση και διασπορά οχημάτων μέσω του Πειραιά γεγονός που εκτός των άλλων θα εξασφαλίσει έργο για τους εμπορικούς συρμούς (26 μηνιαίως μέχρι τώρα) της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που τώρα διαμετακομίζουν προϊόντα υψηλής τεχνολογίας των HUAWEI, SONY, HP και Cisco.
Ωστόσο με φόντο την ανάπτυξη των εμπορικών συρμών από το λιμάνι του Πειραιά ελέω των συμφωνιών της COSCO, πρόσφατα, σύμφωνα με την «ΗτΣ», αξιωματούχοι της Hewlett-Packard (HP) είχαν συνάντηση με τον πρωθυπουργό Α. Τσίπρα και τον υπουργό Επικρατείας Ν. Παππά με τους οποίους και συνεξέτασαν τα της ανάπτυξης κέντρου μεταποίησης που εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει χιλιάδες θέσεις εργασίας και να μετατρέψει τη χώρα μας σε διαμετακομιστικό κέντρο όχι μόνο της Ευρώπης αλλά και παγκόσμιο.
Η συμφωνία, εφ όσον επέλθει, προσλαμβάνει ιδιαίτερης σημασίας για την Ελληνική οικονομία καθώς θα σηματοδοτεί την έναρξη νέα εποχής στην προσέλκυση επενδύσεων που επιθυμεί διακαώς η ελληνική κυβέρνηση.
Να σημειωθεί ότι τόσο το φορολογικό καθεστώς, θέμα για το οποίο έχουν προβεί σε επισημάνσεις οι παραγωγικές τάξεις της χώρας, όσο και η ανάπτυξη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που είναι υπό ιδιωτικοποίηση και κυρίως των εμπορικών συρμών αποτελούν εκ των βασικών παραμέτρων για την προσέλκυση επενδύσεων μεταποιητικού κυρίως χαρακτήρα με ότι αυτό συνεπάγεται. Στους σχεδιασμούς θα εμπλακεί ενεργότερα και το υπουργείο Ανάπτυξης στους τομείς των μεταφορών και γενικότερα της διαμετακομιστικής αλυσίδας ενώ στους βασικούς στόχους είναι η αξιοποίηση των όσων θετικών προκύπτουν από το «άνοιγμα» της διώρυγας του Σουέζ και της εγγύτητας του λιμένα του Πειραιά.
Σε αυτό το φόντο τα θέματα του Θριασίου εκτιμάται ότι θα προσλάβουν νέα δυναμική και για λόγους που έχουν αναλυθεί μέσα από την ειδησεογραφία του "theseanation"διεξοδικά ενώ εμφανίζεται παράλληλα και μία νέα ευκαιρία για ένα τμήμα του επιλιμένιου μετώπου, εκτός εκείνου του ΟΛΠ που εξαιρέθηκε, καθώς επενδύσεις σε μεταποίηση προϊόντων υψηλής τεχνολογίας έχουν καταταγεί διεθνώς στις μη οχλούσες χρήσεις για το περιβάλλον ενώ δικαιολογούν μεγάλο αριθμό θέσεων εργασίας.
Να σημειωθεί τέλος ότι στους στόχους της ΗΡ μεταξύ των άλλων είναι η διασπορά μέσω του λιμανιού του Πειραιά προϊόντων της στις αγορές της Μέσης Ανατολής αλλά και των υποσαχάριων χωρών.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter