Σαβ04202024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

ΟΛΘ: Μέχρι αύριο θα έχει αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των καθυστερήσεων στην πύλη 16 του λιμένος

0theofanis sotiris

Την εκτίμηση ότι μέχρι αύριο το απόγευμα θα έχει αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των μεγάλων καθυστερήσεων, που σημειώνονται τα τελευταία 24ωρα στην Πύλη 16 του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα να έχουν καταγραφεί ουρές φορτηγών έως και 2,5 χιλιομέτρων, διατύπωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Σωτήρης Θεοφάνης.

Στη διάρκεια σημερινής παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων του ΟΛΘ στους αναλυτές, ο κ.Θεοφάνης απέδωσε "τη δύσκολη κατάσταση" στην Πύλη 16 σε έναν συνδυασμό παραγόντων: στο τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, τη χτεσινή απεργία και την ελλιπή διαθεσιμότητα εξοπλισμού λόγω παλαιότητας.
Ωστόσο, όπως είπε, στο πλαίσιο ενεργειών που ανελήφθησαν από κοινού με το Β' Τελωνείο (το οποίο ευχαρίστησε δημοσίως), το συμβατικό φορτίο του λιμένος θα περνάει σήμερα -ενδεχομένως και αύριο- από άλλη πύλη (τη 10Α), ενώ παράλληλα η τελωνειακή διεκπεραίωση θα λειτουργήσει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (μέχρι τις 11.30 απόψε) και σημαντικός αριθμός φορτηγών θα φορτωθούν με εμπορευματοκιβώτια στη διάρκεια της νύχτας. "Εκτιμούμε ότι με αυτές τις ενέργειες θα δοθεί σοβαρή ανάσα και ότι μέχρι αύριο το απόγευμα το πρόβλημα θα έχει αντιμετωπιστεί" σημείωσε, ενώ πρόσθεσε ότι η σημερινή διοίκηση του ΟΛΘ είναι δυστυχώς αναγκασμένη να αντιμετωπίσει προβλήματα που της κληροδοτήθηκαν.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε νωρίτερα σήμερα, ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ), Αναστάσιος Καπνοπώλης, επισήμαινε ότι το πρόβλημα στην Πύλη 16 «παρατηρείται τους τελευταίους μήνες, δημιουργώντας αλυσιδωτά προβλήματα στους επιχειρηματίες. Το ΒΕΘ έχει γίνει αποδέκτης παραπόνων επιχειρήσεων - μελών του, που αναγκάζονται σε πολύωρες καθυστερήσεις προκειμένου να προχωρήσουν σε φορτοεκφορτώσεις εμπορευμάτων. Τις ημέρες μάλιστα των αργιών, όπως η πρόσφατη του Αγίου Πνεύματος, η ταλαιπωρία χτυπάει κόκκινο». Ο ίδιος υπογράμμιζε ότι παρόλο που η αιτία του προβλήματος είναι γνωστή, καθώς υπάρχει μικρός αριθμός straddle carriers, των μηχανημάτων εδάφους που διαχειρίζονται τα containers, εντούτοις μέχρι σήμερα δεν έχει δοθεί λύση από την πλευρά του ΟΛΘ, με αποτέλεσμα οι επιχειρηματίες να βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα ακόμη πρόβλημα. Υπενθυμίζεται ότι στην Πύλη 16 βρίσκεται σε εξέλιξη πολύμηνη -ήδη από τα μέσα Σεπτεμβρίου του 2017- αποχή των τελωνειακών από την τρίτη (νυχτερινή βάρδια)._
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter