Σαβ04202024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Μπούκωσε» ο ΟΛΘ

thessaloniki limani ol8 olth aftodioikisi.medium

Ορατός είναι πλέον ο κίνδυνος εκτροπής πλοίων προς άλλα γειτονικά ανταγωνιστικά λιμάνια που υπό άλλες συνθήκες θα κατευθύνονταν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης καθώς οι χώροι εναπόθεσης χύδην φορτίων είναι σε οριακό σημείο.

Αιτία του «προβλήματος» οι κινητοποιήσεις των αγροτών που έχουν αποκλείσει το Τελωνείο των Ευζώνων με αποτέλεσμα να έχουν παγιδευτεί στο λιμάνι μεγάλες ποσότητες χύδην φορτίων, κυρίως νικελίου και χαλυβουργικών υλών, με προορισμό, στις περισσότερες περιπτώσεις, τις βιομηχανίες της γειτονικής πΓΔΜ. Με δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος (ΟΛΘ), Κωνσταντίνος Μέλλιος έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για το λιμάνι ενώ απεύθυνε έκκληση στους αγρότες να αλλάξουν τη μορφή των κινητοποιήσεών τους «πχ με ωριαίους ή δίωρους αποκλεισμούς, αντί των διαρκών "μπλόκων", ώστε να μην επηρεάζεται η λειτουργία άλλων κλάδων, που επίσης πιέζονται από τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες στην Ελλάδα».

Στη Βουλή

Στο μεταξύ στη Βουλή μέσω ερωτήσεως του βουλευτή της ΝΔ Α’ Θεσσαλονίκης Στ. Καλαφάτη έρχεται το θέμα του ΟΛΘ. Όπως αναφέρει στην ερώτησή του προς τον υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης «το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα μπορούσε να είναι η αναπτυξιακή ναυαρχίδα της πόλης.

Όμως, η κυβέρνηση, το αφήνει να βυθίζεται στην απαξίωση, αντί να το βοηθά να ανοίξει πανιά, τώρα που η τοπική και η εθνική οικονομία έχουν την μεγαλύτερη ανάγκη». Μάλιστα ζητά να αναληφθούν κυβερνητικές πρωτοβουλίες ώστε να πάψει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να υφίσταται τις συνέπειες από τις συνεχιζόμενες αγροτικές κινητοποιήσεις.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter