Πεμ03282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Απαιτούν οι παραγωγικές τάξεις: Ιδιωτικοποίηση τώρα… για τον ΟΛΘ

thessaloniki limani ol8 olth aftodioikisi.medium

Έντονη καταγράφεται στη Β. Ελλάδα η φημολογία, χάρη στην οποία οξύνθηκε η ανησυχία, που θέλει τις εξελίξεις της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού για της ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης να εισέρχονται στις αρχές του επόμενου έτους παρά το γεγονός των δεδηλωμένων προθέσεων από πλευράς ΤΑΙΠΕΔ να τρέξει η συγκεκριμένη φάση τον Οκτώβρη φέτος.

Η ανησυχία των παραγωγικών τάξεων ότι ο ΟΛΘ θα μείνει «στη σκιά» του Πειραιά αλλά και η διάθεση από πλευράς ΤΑΙΠΕΔ να αναδιαμορφώσει το επενδυτικό πλάνο του σχήματος που θα πλειοδοτήσει στον εν λόγω διαγωνισμό φαίνεται ότι ωθούν τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη , όπως και τοπικά μμε αναφέρουν, να επιδιώξει αύριο συνάντηση με υψηλά κλιμάκια της κυβέρνησης.

Η αγωνία των παραγωγικών τάξεων της Β. Ελλάδος για το «λιμάνι τους» δεν αποτελεί κάτι νέο καθώς έχει καταγραφεί και μάλιστα στον εντονότατο βαθμό κατά τις προηγούμενες τελέσεις των «περίφημων» ΔΕΘ όπου συνήθως καταγράφονται και κυβερνητικές εξαγγελίες που σχετίζονται με την οικονομία.

Καθώς το καλοκαίρι φέτος η υπόθεση ΟΛΘ φάνηκε να «παγώνει» οι φορείς της Θεσσαλονίκης θέλουν αφ ενός να ρυθμιστούν άμεσα με βάση τα διαδραματισμένα στον ΟΛΠ (μοντέλο Πειραιά) για τα εργασιακά των απασχολούμενων στο λιμάνι και αφ ετέρου να μην αλλάξει το «επενδυτικό κατώφλι» για τον πλειοδότη ώστε να «βελτιωθεί» τρόπον τινά το τίμημα που θα εισπράξει το ΤΑΙΠΕΔ.

Βέβαια στο «φόντο των απαιτήσεων» για το λιμάνι του Πειραιά καταγράφονται και οι από σχεδόν δεκαετιών «αδυναμίες του» που δεν είναι άλλες από την υφιστάμενη σιδηροδρομική του κάλυψη που όμως δεν θεωρείται ικανή να «σηκώσει» τις απαιτήσεις της ανάπτυξης του λιμένα αλλά και η βελτίωση της οδικής σύνδεσης με το διεθνές οδικό δίκτυο και πρωτίστως με την Εγνατία.

Οι απόψεις των παραγωγικών τάξεων πάντως ότι το λιμάνι πρέπει να διαδραματίσει κομβικό ρόλο στη νότια Βαλκανική αλλά και στον διεθνούς ενδιαφέροντος πλέον άξονα της Εγνατίας είναι καταγεγραμμένες και σύμφωνα με πληροφορίες εντός των επόμενων 24ώρων θα συνταχθεί νέο κοινό κείμενο θέσεων που θα βρεθεί υπό την κάλυψη των Επιμελητηρίων της Θεσσαλονίκης το οποίο και θα υποβληθεί στα ανώτατα κυβερνητικά.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter