Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

“Βλάπτει σοβαρά” τα λιμάνια η… γραφειοκρατία

05 53934CoscoPiraeus800x454

Επιβεβαίωση του μόνιμου προβλήματος της γραφειοκρατίας που ταλάνισε δεκαετίες επί δεκαετιών τις εκάστοτε διοικήσεις των λιμένων της χώρας έγινε εκ νέου στο φόρουμ των Δελφών στο πλαίσιο συζήτησης για τις υποδομές και τις επενδύσεις όπου παρεμβάσεις έκαναν ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Αγγελος Καρακώστας και o πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ Σωτήρης Θεοφάνης.

Και οι δύο αναφέρθηκαν στα επενδυτικά σχέδια των Οργανισμών Λιμένων και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τον Α. Καρακώστα να αναφέρεται στην πρόσφατη «περιπέτεια» του master plan του Οργανισμού από την ΕΣΑΛ αλλά και στην επικείμενη νέα της συνεδρίαση. Κατά την οποία ο ΟΛΠ θα επιχειρήσει να καταθέσει εκ νέου τα επιχειρήματά του προκειμένου να επανεξεταστούν από άλλη οπτική γωνία οι επενδύσεις χάρη στις οποίες θα ανοίξει ένας μεγάλος αριθμός νέων θέσεων εργασίας στο λιμάνι. Ο κ. Καρακώστας επίσης υπενθύμισε τα δια «πυρός και σιδήρου» περασμένα στάδια ανάπτυξης του ΟΛΠ από το 2008 και εντεύθεν τις νομικές και άλλες αιτιάσεις που τέθηκαν για να σημειώσει ότι ο ΟΛΠ υλοποίησε ταχύτερα των συμβατικών χρονικών ορίων τα απαιτούμενα και έφερε το λιμάνι στη δεύτερη θέση της κατάταξης των λιμένων στην Μεσόγειο και στην έκτη θέση στην Ευρώπη. Από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ Σωτήρης Θεοφάνης αναφέρθηκε στα γραφειοκρατικής φύσεων προβλήματα που αντιμετωπίζει το λιμάνι όσον αφορά στο επενδυτικό του πρόγραμμα σημειώνοντας ότι εντός της επταετίας θα πρέπει να έχουν γίνει επενδύσεις 180 εκατ. ευρώ με βάση τη σύμβαση παραχώρησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Μάλιστα καυτηρίασε το γεγονός ότι ελληνικό δημόσιο δεν έχει καταφέρει να αποκτήσει μία συνολική δομή καθώς υπάρχουν διαφορετικές λειτουργίες που τελικά οδηγούν σε κωλυσιεργία. Η οποία όπως χαρακτηριστικά παρατήρησε μπορεί να δώσει άνετα «πάτημα» στους επενδυτές να σταματήσουν τις επενδύσεις. Στο σημείο αυτό ο κ. Θεοφάνης επανέφερε στο προσκήνιο το πολυσυζητημένο στο πρόσφατο παρελθόν θέμα του «one stop shop» διευκρινίζοντας ωστόσο ότι πρέπει να είναι ένα ευέλικτο όργανο που θα παρακολουθεί τις επενδύσεις αλλά και θα αποτελεί συνδετικό κρίκο με τα συναρμόδια υπουργεία για να θυμίζει τις απαραίτητες παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν εκτός ΟΛΘ για να μπορέσει το λιμάνι να αποδώσει τα αναμενόμενα.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter