Σαβ04202024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Τελευταίο βαγόνι» η Ελλάδα στα ευρωπαϊκά σιδηροδρομικά δρώμενα

0000000000 TRAINOSE 1

Έως και «ανύπαρκτη» για τα ευρωπαϊκά σιδηροδρομικά δρώμενα τόσο στις εμπορευματικές όσο και στις επιβατικές μεταφορές είναι η Ελλάδα. Νωρίτερα σήμερα ευρωβουλευτές αρμόδιοι για θέματα μεταφορών στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου μετά από τις επισκέψεις τους τμήματα της Ιόνιας και Ολυμπίας Οδού που είναι έργα υποδομής που συγχρηματοδότησε η ΕΕ αναφέρθηκαν και στα σιδηροδρομικά δρώμενα. Σύμφωνα με τα στοιχεία η Ελλάδα εμφανίζεται με ποσοστά 2% για τις εμπορευματικές μεταφορές και 1% για τις επιβατικές που είναι απειροελάχιστα σε σχέση με τα ποσοστά άλλων ευρωπαϊκών χωρών. Στο σημείο αυτό αξίζει να επισημανθεί ότι η αυξημένη κινητικότητα που παρατηρείται το τελευταίο διάστημα στα σιδηροδρομικά δρώμενα της χώρας αποδίδεται στις δραστηριότητες που έχουν αναπτυχθεί στο λιμάνι του Πειραιά ελέω COSCO, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ελέω της νέας διοίκησης υπό τον Σ. Θεοφάνη, που προσδοκά σε βελτίωση της σιδηροδρομικής του σύνδεσης αλλά και στο Βαλκανικό και πανευρωπαϊκό εμπορικό ενδιαφέρον για τη σιδηροδρομική διασύνδεση του λιμένα της Αλεξανδρούπολης με το σιδηροδρομικό δίκτυο της Βουλγαρίας, Ρουμανίας και Ουγγαρίας για παράκαμψη των στενών του Βοσπόρου με συνδυασμένες μεταφορές πλοίων-τραίνων.
Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι επί σειρά δεκαετιών το θέμα της σιδηροδρομικής κάλυψης των στρατηγικής σημασίας λιμένων ακολούθησε αργούς ρυθμούς γεγονός που είχε σαν αποτέλεσμα τα λιμάνια μέχρι πρότινος να στερηθούν έναντι του ανταγωνισμού σε ευρωπαϊκό και όχι μόνο επίπεδο υστερώντας στο πεδίο των συνδυασμένων μεταφορών.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter