Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Λιμάνια: Μάχη για τις σιδηροδρομικές «επεκτάσεις»

0000000000 TRAINOSE 1

Algeciras, Valencia, Rotterdam και Antwerp, Hamburg, Πειραιάς και Θεσσαλονίκη. Τι κοινό έχουν αυτά τα Ευρωπαϊκά λιμάνια εκτός της φρενίτιδας του ανταγωνισμού; Μα την σιδηροδρομική τους «επέκταση» προς τους χερσαίους χώρους ( ενδοχώρα)όπου τα in land ports έχουν αρχίσει να αναδεικνύουν τους κομβικούς τους ρόλους. Οι αλλεπάλληλες επενδύσεις της τελευταίας διετίας στο σιδηροδρομικό τοπίο και δη εκείνο που σχετίζεται με την προσπάθεια αύξησης της διακίνησης φορτίων από και προς ,έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον αναλυτών του τομέα. Οι οποίοι διαβλέπουν την με γεωμετρική πρόοδο των συγκεκριμένων επενδύσεων καθώς είναι προφανές ότι η δρομολόγηση γιγάντιων σε μεταφορικές ικανότητες πλοίων άλλαξε τα δεδομένα στους όγκους των φορτίων. Με τους εμπορικούς συρμούς να προσφέρουν μετά το πλοίο τους μεγαλύτερους όγκους μαζικής μετακίνησης τα Ευρωπαϊκά λιμάνια «ανακαλύπτουν» με ελαφρά καθυστέρηση την αιτία που από δεκαετιών τα Αμερικανικά λιμάνια σε δυτική και ανατολική ακτή είχαν και συνεχίζουν να επενδύουν στις σιδηροδρομικές εξυπηρετήσεις. Πρόσφατα σχετικά η Ελληνική επικράτεια «αφυπνίστηκε» περί του ρόλου των σιδηροδρομικών καλύψεων ελέω της COSCO η οποία και τοποθετείται στους πρωτοπόρους που διείδαν τη σημασία των σιδηροδρομικών καλύψεων του εμπορικού λιμένα με αποτέλεσμα τώρα να υπάρχουν τρία σχήματα τα οποία είναι έτοιμα να προσφέρουν ανταγωνιστικές υπηρεσίες όταν και αν βρεθούν μηχανοδηγοί σε ικανό αριθμό να καλύψουν τις ανάγκες τους. Να σημειωθεί επίσης ότι στις πρώτες δηλώσεις του ο από σήμερα, και επίσημα, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ κ. Σ. Θεοφάνης είχε σημειώσει τη σημασία και το ρόλο του σιδηροδρόμου για την μεταφορά, όπως χαρακτηριστικά είχε πει, στην ενδοχώρα της νότιας Βαλκανικής των πυλών του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης. Με τα Ισπανικά, Γαλλικά και Ιταλικά λιμάνια να έχουν από δεκαετιών «εξασφαλίσει» τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες το στοίχημα που εναπομένει να κερδισθεί αφορά στα τρία μεγάλης σημασίας εμπορικά ελληνικά λιμάνια (ΟΛΠ,ΟΛΘ, ΟΛΑ) και στα επιβατικά που είναι της Πάτρας και του Λαυρίου.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter