Πεμ03282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

ΟΜΥΛΕ : "Οι εκπτώσεις συνεχίζονται"...

thessaloniki limani 7756

Ανακοίνωση σχετικά με τις πρωθυπουργικές δηλώσεις στη ΔΕΘ για την πώληση και τις επενδύσεις στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης εξέδωσε η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος. Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η Κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ το τελευταίο διάστημα, προκειμένου να ξεπεράσουν τα προβλήματα και τις εμπλοκές που παρουσιάστηκαν στην επιχειρούμενη πώληση της ΟΛΘ ΑΕ, διολισθαίνει σε νέες εκπτώσεις και σφραγίζει την εκποίηση – ξεπούλημα του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

Η εμπλοκή που παρουσιάστηκε αφορά κυρίως την ανάληψη υποχρεωτικών επενδύσεων (επέκταση 6ου προβλήτας κλπ) και τον ορισμό ρήτρας διακίνησης φορτίου από τους υποψήφιους αγοραστές.

Τα 309 εκατομ. του BUSINESS PLAN της ΟΛΘ για την επόμενη πενταετία, κόπηκαν από το ΤΑΙΠΕΔ στα 220 εκ (190 στην πενταετία +30 εκ στα επόμενα ετη) και χθες ο Πρωθυπουργός κατέβασε τον πήχυ ακόμα περισσότερο στα 180 εκ. ...
και δεν είναι το τελικό το ποσόν, είναι υπο διαπραγμάτευση...

Οι εκπτώσεις συνεχίζονται.....

Η ΟΛΘ ΑΕ εΊναι κορυφαία εταιρία του δημοσίου συμφέροντος με υψηλή κερδοφορία. Εύρωστη οικονομικά, χωρίς δανεισμό, έχει χρηματικά διαθέσιμα 80+ εκατομ., αποθεματικά 70+ εκατομ., τα ετήσια κέρδη της είναι το 50% του τζίρου της και διαδραματίζει σοβαρό ρόλο στην Εθνική Οικονομία. Με επικαιροποιημένο ενδιαφέρον από την ΕΤΕπ για ελκυστική χρηματοδότηση του επενδυτικού σχεδιασμού της, επιχειρείται να δοθεί χωρίς καν να αναλάβει ο ιδιώτης επενδυτής την υποχρέωση ότι θα πραγματοποιήσει τις επενδύσεις που πρέπει να γίνουν για να παραμείνει ανταγωνιστικό λιμάνι , να ανέβει κατηγορία και να γίνει κινητήριος μοχλός ανάπτυξης κατα πως λένε και τα σλόγκαν της ΟΛΘ ΑΕ

Ιδιώτης θα είναι, επενδυτής όχι...και δεν σταματούν εδώ εξαγγέλθηκε περαιτέρω ότι τα συνοδά έργα για τη σύνδεση του Λιμανιού με τα χερσαία μεταφορικά δίκτυα (σύνδεση με ΠΑΘΕ και εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου) θα τα πληρώσει το δημόσιο και θα τα χρηματοδοτήσει ο απλός πολίτης, όταν η πρακτική των απλών παραχωρήσεων τερματικών σταθμών στην Ευρώπη είναι τα έργα αυτά να τα υλοποιεί ο παραχωρησιούχος.

Όλοι πλέον μπαίνουν μπροστά στις ευθύνες τους: Κυβέρνηση, ΤΑΙΠΕΔ, Διοίκηση ΟΛΘ , Φορείς , Περιφερειακή & Τοπική Διοίκηση.

Τι λένε σήμερα όταν όλο το προηγούμενο διάστημα είχαν αποδεχθεί την Πώληση του Μετοχικού Κεφαλαίου της ΟΛΘ γιατί όπως ισχυριζόταν έπρεπε άμεσα να γίνουν οι θρυλλoύμενες επενδύσεις?

Τι λένε σήμερα που αποκαλύπτεται ότι η συζήτηση για τις επενδύσεις ήταν φενάκη προκειμένου να δοθεί το λιμάνι αντί πινακίου φακής και ότι η πώληση δυστυχώς θα διασφαλίσει την αποανάπτυξη του Λιμένα και της περιοχής?

Εμείς ένα πράγμα υπενθυμίζουμε προς κάθε ενδιαφερόμενο:
Όσοι ευελπιστούν, “ψεύτικοι φίλοι και φανεροί εχθροί “, ότι το σχέδιο της αποεπένδυσης μέσω της πώλησης θα ευδοκιμήσει, απατώνται.

ΤΟ Λιμάνι Της Θεσσαλονίκης είναι διαμάντι: ΔΕ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΕΚΠΟΙΕΙΤΑΙ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΏΡΑ με ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ
ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ".

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter