Πεμ03282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Νότια Βαλκανική: «Ονειροκρίτες» σε αναζήτηση εξήγησης «Κινεζικού ονείρου»

DSCN24041

Το «Κινεζικό όνειρο» για την νότια Βαλκανική επιχειρούν να αποκρυπτογραφήσουν επιχειρηματικοί κύκλοι σε πρώτη φάση με την «ανάγνωση» στοιχείων του επιχειρησιακού σκηνικού που στήνει η Κίνα στη Βαλκανική μηδέ εξαιρουμένης και της Ελλάδας. Τα σενάρια που εξυφαίνονται έχουν πυροδοτήσει ήδη ένα νέο κύκλο συζητήσεων που εστιάζει στις σιδηροδρομικές διασυνδέσεις λιμένων της Βαλκανικής απ άκρου εις άκρον και το ρόλο του Πειραιά στον οποίο απολήγει , από θαλάσσης, ο θαλάσσιος δρόμος του μεταξιού. Ο οποίος σιδηροδρομικώς καταλήγει σε λιμάνι της Β. Θάλασσας στο οποίο ισχυρή είναι η Κινεζική παρουσία.
Στη σεναριολογία Trenitalia, Πανγαία και Grivalia με COSCO , που από χθες έχει στα χέρια της το λιμάνι του Πειραιά, εμπλέκονται σε ένα σχέδιο ανάπτυξης ενός in land κόμβου ο ρόλος του οποίου κατά την υφιστάμενη σεναριολογία λίαν συντόμως θα διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην αναδιαμόρφωση των εμπορευματικών ροών στην ΕΕ. Από τους σεναριολογούντες κύκλους δεν φαίνεται να έχει διαλάθει της προσοχής τους οι επιλογές που έκανε η COSCO κατά την διάρκεια των προβλημάτων με την Ειδομένη και τα εναλλακτικά σενάρια και τα λιμάνια που επιστράτευσε την περίοδο της κρίσης. Τα σενάρια και οι επί χάρτου ασκήσεις φαίνεται ότι δεν έχουν αφήσει αδιάφορους τους ειδικούς αναλυτές που διαβλέπουν μία «άνοιξη» για ορισμένα λιμάνια της Βαλκανικής με πρόσωπο στη Μ. Θάλασσα, ομοίως με ένα ή δύο λιμάνια με πρόσωπο την Αδριατική και τον Πειραιά να «δημιουργεί το σταυρό» των αξόνων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter