Τρι04162024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ζημιώνονται ΟΛΠ-ΟΛΘ (;)

olp 64

Πληθαίνουν τα ερωτήματα στους κόλπους των παραγωγικών τάξεων ως προς την αντιμετώπιση από τις διοικήσεις αλλά και την κυβέρνηση των συνεπειών των απεργιακών κινητοποιήσεων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ των εργαζόμενων που αντιδρούν στην δρομολογημένη ιδιωτικοποίηση τους.
Καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, οι επαφές συνδικαλιστών και συναρμόδιων κυβερνητικών στελεχών του Σαββατοκύριακου δεν απέδωσαν, το ερώτημα που πλανάται, αφ ενός, είναι γιατί η κυβέρνηση δεν «ρίχνει στο τραπέζι» την «κινητικότητα» στο Δημόσιο που έχει ενεργοποιήσει, και αφ εταίρου γιατί οι διοικήσεις των δύο λιμένων δεν έχουν ακόμη κινηθεί νομικά. Να σημειωθεί ότι και τα δύο λιμάνια από τις κινητοποιήσεις «γράφουν ζημιές» με τις παραγωγικές τάξεις να ευελπιστούν είτε σε κυβερνητική παρέμβαση είτε σε λύση των κινητοποιήσεων από τους συνδικαλιστικούς φορείς καθώς δεν διαφαίνεται «αλλαγή πλεύσης» της κυβέρνησης στο θέμα των ιδιωτικοποιήσεων. Από την άλλη πλευρά το λιμάνι του Πειραιά ήδη έχει θέσει εν κινδύνω το «όνομά του» στον τομέα της κρουαζιέρας καθώς στην κορύφωση της περιόδου όπου πολλαπλασιάζονται οι προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων, (άνω των 11.000 τουριστών-επιβατών στο τριήμερο των προσεγγίσεων), οι κινητοποιήσεις απειλούν με ακύρωση προσεγγίσεων ή και με ενδεχόμενη διαγραφή του Πειραιά από τα αρχικά σχέδια εταιριών του τομέα να τον καταστήσουν κομβικό, ελέω και των εξελίξεων στην ευρύτερη περιοχή της ανατολικής Μεσογείου. Μάλιστα κύκλοι των παραγωγικών τάξεων που ασχολούνται με τα του τουρισμού και της κρουαζιέρας σχολιάζοντας την στάση του αρμόδιου υπουργείου Τουρισμού την χαρακτήριζαν «χαλαρή» συμπεριλαμβανομένης και της εικόνας, που τείνει να καταστεί μόνιμη, με τους πρόσφυγες –μετανάστες που παραμένουν στο λιμάνι παρά τις κυβερνητικές δεσμεύσεις ότι θα είχαν απομακρυνθεί προ της έναρξης της τουριστικής περιόδου.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter