Τρι04162024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Ροκανίζεται» η δυναμική των ΟΛΠ-ΟΛΘ (;)

omyle kinitopoiisi 2014

Λόγο για «αδιέξοδο πολιτική» των εργαζόμενων σε ΟΛΠ-ΟΛΘ με τις απεργίες απέναντι στην ειλημμένη απόφαση της κυβέρνησης να ιδιωτικοποιήσει τα δύο μεγάλα λιμάνια έκαναν χθες κύκλοι των παραγωγικών τάξεων στο περιθώριο εκδήλωση του Propeller Club όπου και τιμήθηκε ο δημιουργός των Ποσειδωνίων Θέμης Βώκος.

Μάλιστα σημείωναν με νόημα ότι η «τακτική» αυτή «απαξιώνει» έναντι του διεθνούς ανταγωνισμού την δυναμική τους γεγονός που εκτός των άλλων θέτει και σε κίνδυνο την απασχόληση σε αυτά που εκτιμάται ότι θα είναι αυξημένη με την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τους.

Ήδη σύμφωνα με τα στοιχεία προβλήματα έχουν παρουσιαστεί τους τομείς των δραστηριοτήτων του λιμένα Πειραιά που ευρίσκονται ακόμη υπό τον δημόσιο έλεγχο( container, car terminal, κρουαζιέρα) και επίσης του συνόλου των δραστηριοτήτων της Θεσσαλονίκης που κινδυνεύει να απολέσει την στρατηγικής της σημασία στη Βαλκανική και σε χρονική συγκυρία όπου στα Βαλκάνια συμβαίνει λιμενική και μεταφορική κοσμογονία.

Σχολιάζοντας την «θερμή υποδοχή» που έτυχαν κυβερνητικά στελέχη σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη αλλά και των γεγονότων που εξελίχθηκαν στην Αθήνα στο «πρώτο μέρος» της γ.σ του ΟΛΠ επισήμαιναν ότι στο εργασιακό η κυβέρνηση έχει ενεργοποιήσει την «κινητικότητα» στο Δημόσιο εκφράζοντας την πεποίθηση ότι και στα δύο λιμάνια θα αναπτυχθούν και δεν θα συρρικνωθούν οι θέσεις εργασίας.

Κατά πληροφορίες κύκλοι της COSCO, σε γνώση ων οποίων έχει περιέλθει η «φημολογία» περί μη προσλήψεων του κατάλληλου και αναγκαίου προσωπικού, απέρριπταν την «λογική» αυτή καθώς είναι προφανές ότι στον Πειραιά τα σχέδια, που έχουν τεθεί, και είναι σε γνώση της κυβέρνησης αλλά και των τοπικών παραγωγικών τάξεων, προβλέπουν ανάπτυξη και άρα θέσεις εργασίας.

Και τα δύο λιμάνια στην παρούσα φάση βρίσκονται στο «μικροσκόπιο» των συμμαχιών αλλά και των αξιωματούχων του διεθνούς εμπορίου προς εξέταση των δυνατοτήτων που έχουν αλλά και που μπορούν να αναπτύξουν δεδομένων των κυοφορούμενων αλλαγών στις εμπορευματικές ροές. Χαρακτηριστικό των σκέψεων που διατύπωναν χθες στελέχη που ειδικεύονται στις συνδυασμένες μεταφορές ήταν το γεγονός της απόδοσης σε λειτουργία του μεγαλύτερου , και ευρισκόμενου στην Ελβετία, σιδηροδρομικού τούνελ που θα συνδέει Ιταλικά λιμάνια με λιμάνια της Β. θάλασσας αλλά και του ρόλου που επίκειται να διαδραματίσουν Πειραιά και Θεσσαλονίκη σε συνδυασμό με τη σιδηροδρομικής τους υποστήριξη όταν αυτή «αποκατασταθεί».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter