Τετ04242024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ενδιαφέρον ο Απριλο-Μάης

Olth 5932

Για «άνοιξη» στις αποκρατικοποιήσεις κάνουν λόγο αισιοδοξούντες κύκλοι των παραγωγικών τάξεων που αναμένουν με ενδιαφέρον τους καθορισμένους για το δίμηνο Απριλίου-Μαϊου των διαγωνισμών για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αλλά και για το Θριάσιο και βέβαια τις εκβάσεις τους. Για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης εξακολουθεί ζέον το ενδιαφέρον των σχημάτων που συμμετέχουν με το ΤΑΙΠΕΔ να αισιοδοξεί ότι θα υπάρξουν περισσότερες της μίας υποβολές δεσμευτικών προσφορών.

Ωστόσο κύκλοι των παραγωγικών τάξεων του Πειραϊκού χώρου, που αναμένουν τα αποτελέσματα της 12ης τρέχοντος περί του διαγωνισμού του ΟΛΠ, και της αποκάλυψης τελικά αν υπάρχει και δεύτερη προσφορά, εστιάζουν στο θέμα της αξιοποίησης του Θριασίου.

Τα 588 στρέμματα και 235.000 τετραγωνικά μέτρα με δυνατότητα δόμησης παρουσιάζουν επιχειρησιακής φύσεως ενδιαφέρον καθώς είναι προφανές ότι λίαν προσεχώς ο ρόλος του σιδηροδρόμου και του δικτύου διασύνδεσης με τα στρατηγικής σημασίας λιμάνια, όπως αυτό του Πειραιά θα καθορίσει εν πολλοίς τις οικονομικές εξελίξεις και θα προσδιορίσει την ανάπτυξη σε ένα ευρύτερο κύκλο οικονομικών δραστηριοτήτων που εκτείνεται πέραν του κύκλου του «πολυθρύλητου», πολυσυζητημένου και μονίμως ζητούμενου cluster του Πειραιά.

Ο ρόλος είναι τόσο εξόφθαλμα προφανής ώστε δεν απαιτούνται ειδικές γνώσεις αλλά μία απλή ματιά του τι επακριβώς συμβαίνει από ετών στα κομβικά λιμάνια της Β. Ευρώπης με τις σιδηροδρομικές εξυπηρετήσεις. Τα οποία και «ετοιμάζονται» να δώσουν «λυσσαλέα μάχη» με τον Πειραιά που από το δεύτερο εξάμηνο του έτους και πέραν θα «απειλήσει» τις πρωτοκαθεδρίες τους σε ένα σύστημα που επακριβώς στηρίζεται στον... σιδηρόδρομο. Εκ του γεγονότος Θριάσιο αλλά και γενικότερα σιδηροδρομικό δίκτυο θα κληθούν να διαδραματίσουν εξ ίσου «πρωταγωνιστικό ρόλο με τον Πειραιά.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter