Πεμ04252024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

50-50 και στον ορίζοντα αναβολές....

eborevmatokivotia maersk

Τίποτα δεν αποκλείει όπως εκτιμούν κύκλοι παραγωγικών τάξεων της Β. Ελλάδος, μια νέα αναβολή στις ημερομηνίες διεξαγωγής της β' φάσης των διαγωνισμών ΟΛΠ και ΟΛΘ με ιδιαίτερη έμφαση σε εκείνη του ΟΛΠ, καθώς σήμερα βρίσκεται σε εξέλιξη η συζήτηση με τους δανειστές για το νέο μεταξύ των άλλων, υπερ - ταμείο Αποκρατικοποιήσεων. Οι «φόβοι» των παραγωγικών τάξεων εδράζουν αφενός μεν στο απόσπασμα της τοποθέτησης Τσίπρα, στην πρόσφατη συνέντευξη του στην ΕΡΤ, και στην απάντηση για τον ΟΛΠ, αλλά και στο ενδεχόμενο η κυβέρνηση να θελήσει να σπρώξει τους εν λόγω διαγωνισμούς προς τα πίσω, ούτως ώστε εάν πείσει τους δανειστές το 50% του ποσού που θα κατοχυρώσει ο πλειοδότης να κατευθυνθεί και για τη διάσωση του ασφαλιστικού συστήματος έναντι του ισχύοντος σημερινού στάτους που θέλει το ποσό αυτό να κατευθύνεται όλο για την αποπληρωμή του χρέους.

Ωστόσο η πλευρά του ΤΑΙΠΕΔ με βάση τα όσα ανέφερε προχθές ο Πρόεδρος του κ. Πιτσιόρλας εμφανίστηκε σίγουρη ότι ο διαγωνισμός του ΟΛΠ θα γίνει στις 21 τρέχοντος και του ΟΛΘ εντός του Απριλίου του επόμενου έτους, αφήνοντας ωστόσο ανοιχτό το ενδεχόμενο οι διαδικασίες περί της σχηματοποίησης του νέου ταμείου να φέρουν τα πάνω κάτω στους ρυθμούς αποκρατικοποιήσεων για την υλοποίηση των οποίων πιέζουν οι δανειστές.

Κύκλοι της Β. Ελλάδος άφηναν ανοιχτά να εννοηθεί ότι εξαιτίας των αλλεπάλληλων καθυστερήσεων δεν είναι σίγουρο ότι θα λάβουν μέρος στην β' φάση του διαγωνισμού του ΟΛΘ όλοι οι ενδιαφερόμενοι, γεγονός που προδικάζει την άποψη ότι ή θα εμφανιστούν λιγότεροι διεκδικητές ή ενδεχομένως ο διαγωνισμός να κριθεί σε περίπτωση μη παρουσίας, άγονος.

Να σημειωθεί ότι κάτι τέτοιο υπονόησε χθες κα η Διοίκηση της ΟΜΥΛΕ, η οποία όπως έχει γράψει το TheSeaNation κατά δήλωση της Ομοσπονδίας, οι διαγωνισμοί είναι νομικά και πολιτικά νεκροί.

Κι ενώ αυτά συμβαίνουν εν Αθήναις το γύρο του κόσμου κάνει η είδηση των εγκαινίων της υπέρ ταχείας σιδηροδρομικής γραμμής Μονάχου - Βερολίνου, Βερολίνου - Αμβούργου, χάρις στην οποία οι γερμανικοί σιδηρόδρομοι μειώνουν αισθητά τις αποστάσεις με ότι αυτό συνεπάγεται και δεδομένου ότι στη Γερμανία οι εμπορικοί συρμοί είναι πλέον ενταγμένοι στην κατηγορία των υπερ ταχεών.

Όλα αυτά δημιουργούν μια πλήρη αντίθεση με τα δεδομένα της Ειδομένης την ακέφαλη ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την επαπειλούμενη απεργία των μηχανοδηγών, η οποία θεωρείται ότι θα είναι η τελευταία σταγόνα που θα ξεχειλίσει το ποτήρι ώστε μεγάλες εταιρείες διακίνησης ηλεκτρονικών προϊόντων να εγκαταλείψουν οριστικά το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter