Σαβ04202024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Δώρο» στη Β. Ευρώπη τα «συμβάντα» της Ειδομένης (;)

eborevmatokivotia maersk

Απρόσμενο «δώρο» στα λιμάνια της Β. Ευρώπης που επισείουν τις άριστες σιδηροδρομικές τους συνδέσεις και υπηρεσίες χαρακτηρίζεται από κύκλους των παραγωγικών τάξεων και χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων το συμβάν της Ειδομένης με τους μπλοκαρισμένους ένθεν κακείθεν των συνόρων φορτηγών σιδηροδρομικών συρμών.

Και ενώ ΤΑΙΠΕΔ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΥΠΟΜΕΔΙ έχουν εισέλθει στο γνωστό «γαϊτανάκι» περί των ευθυνών για τον αποκλεισμό των σιδηροδρομικών γραμμών από «οικονομικούς μετανάστες και όχι «πρόσφυγες» το «κερασάκι στην τούρτα» των προβλημάτων οι πληροφορίες περί απεργιακών κινητοποιήσεων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Οι οποίες αν ευσταθούν ουσιαστικά συμβάλλουν στο να «παγώσει» η Β. Ελλάδα και το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο.
Ανεξαρτήτως του πότε και πως θα επιλυθεί το θέμα της Ειδομένης, τα μηνύματα που έχουν λάβει τα ανταγωνιστικά λιμάνια προς τον Πειραιά, η δεύτερη φάση του διαγωνισμού του οποίου αποτελεί ήδη ένα ιδιότυπο "bras de fer" μεταξύ υπουργείου Ναυτιλίας και ΤΑΙΠΕΔ με τις πληροφορίες περί νέας μεταβολής της ημερομηνίας διεξαγωγής του να πυκνώνουν, είναι σαφές και αξιοποιήσιμο. Και θα είναι έτσι λαμβανομένου υπόψη και του «κακού ψυχισμού» στον οποίο έχουν περιέλθει υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων πολυεθνικών παραγωγής και εμπορίας ηλεκτρονικών που διακινούνται μέσω των εγκαταστάσεων της PCT SA στο λιμάνι του Πειραιά και διαχέονται σιδηροδρομικώς. Ψυχισμού που είναι ήδη σε γνώση του συναρμόδιου κυβερνητικού επιτελείου αλλά και του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και των ανταγωνιστών στη Β. Ευρώπη που «τρίβουν τα χέρια τους» για την ελληνική σιδηροδρομική «αδυναμία» να διαφυλάξει το απρόσκοπτο των συνδέσεων αφ ενός αλλά και με την αξιοποιήσιμη κατά τα΄άλλα διάθεση των πολυεθνικών.
Όσον αφορά στα της Θεσσαλονίκης είναι προφανές ότι η «περιθωριοποίηση» για την οποία κάνουν λόγο κύκλοι των χρηστών και των παραγωγικών τάξεων ουδόλως συμβάλει στην αποτελμάτωση της ευρύτερης τοπικής οικονομίας όταν μάλιστα γεωπολιτικά συμβαίνει κοσμογονία σιδηροδρομικών και άλλων επενδύσεων στα νότια Βαλκάνια απ άκρου σ΄άκρο.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter