Πεμ04252024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Συνάντηση Κορκίδη-Δρίτσα για τις εξελίξεις στο λιμάνι

korkidis dritsas evep

Με την ευκαιρία της ανάδειξης του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς σε «εθνικό νικητή», στο διαγωνισμό για τα «Ευρωπαϊκά Βραβεία Προώθησης της Επιχειρηματικότητας 2015» και της διεκδίκησης του Βραβείου «Υπεύθυνης και Συνολικής Επιχειρηματικότητας», η τελετή απονομής του οποίου θα πραγματοποιηθεί αυτή την Πέμπτη στο Λουξεμβούργο, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015, συνάντηση εφ όλης της ύλης του Προέδρου του Ε.Β.Ε.Π., κ. Β. Κορκίδη, του Α΄ Αντιπροέδρου, κ. Δ. Μαθιού, του οικονομικού επόπτη, κ. Ν. Μανεσιώτη και του επιχειρηματία - μέλους, κ. Ι. Πολυχρονόπουλου με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Θ. Δρίτσα.

Στο πλαίσιο της εν λόγω συνάντησης που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Ε.Β.Ε.Π., συζητήθηκαν επίσης και οι εξελίξεις στο διαγωνισμό αξιοποίησης του Ο.Λ.Π., καθώς όπως έγινε γνωστό, η υποβολή προσφορών για το λιμάνι ορίσθηκε για τις 15 Δεκεμβρίου, έπειτα από σχετικό αίτημα των ενδιαφερόμενων επενδυτών. Ο κ. Β. Κορκίδης επανέλαβε την πρόταση που είχε καταθέσει το Επιμελητήριο για τη δημιουργία ενός κοινοπρακτικού σχήματος από φορείς των Ο.Τ.Α., Επιμελητηρίων, θεσμικών φορέων και ενώσεις χρηστών των υπηρεσιών του Ο.Λ.Π. για την αγορά μετοχών του.

Επίσης, τέθηκε το θέμα της επαναπροκήρυξης, εντός της εβδομάδας, από τη ΓΑΙΑΟΣΕ, του πολύπαθου διαγωνισμού για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, λαμβάνοντας υπόψη πως, πρόκειται για ένα έργο πνοής με τη δημιουργία χώρων αποθήκευσης, μεταφόρτωσης και κέντρων διανομής, συνολικής αξίας 200 εκατ. ευρώ. Ακόμη, σημειώθηκαν οι μέχρι σήμερα επιπτώσεις στην εισαγωγική και εξαγωγική, εμπορική δραστηριότητα του λιμανιού, λόγω των capital controls, αλλά και οι τρόποι επαναλειτουργίας των Ναυπηγείων.

Από την πλευρά του, ο κ. Θ. Δρίτσας, αφού ευχαρίστησε τον Πρόεδρο του Ε.Β.Ε.Π. για τις προτάσεις που κατέθεσε, σχετικά με τον Αναπτυξιακό Νόμο και το νέο ΕΣΠΑ, τον ενημέρωσε ότι το Υπουργείο συμπεριέλαβε το maritime cluster, το port cluster και τη ναυπηγοεπισκευαστική επιχειρηματικότητα. Αναφορικά με τον Ο.Λ.Π., επεσήμανε ότι, μετά την εξαίρεση της ακτογραμμής Δραπετσώνας, λιμενικών εγκαταστάσεων και αρχαιολογικών χώρων, γίνεται προσπάθεια να εξαιρεθεί από τη σύμβαση παραχώρησης και το Πορθμείο Περάματος.

Επίσης, πρότεινε να συμμετάσχει εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου στην Επιτροπή Κρουαζιέρας, που θα συσταθεί εντός των ημερών, ενώ τέλος, τόνισε ότι στις προτεραιότητες του Υπουργείου, βρίσκονται τα εργασιακά θέματα και η επαναδραστηριοποίηση της Ζώνης Περάματος.

Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης, ο Πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π. προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «...Το τάιμινγκ της προκήρυξης για το μεγάλο Logistic Center του Θριάσιου θεωρείται θετικό, καθώς συμπίπτει χρονικά με την υποβολή δεσμευτικών προσφορών για τον Ο.Λ.Π., προσδίδοντας υπεραξία στον Πειραιά, αφού κάθε μεγάλο λιμάνι, χρειάζεται δίπλα του ένα σύγχρονο εμπορευματικό κέντρο.

Το Ε.Β.Ε.Π., υποστηρίζοντας τα συμφέροντα χιλιάδων πειραϊκών επιχειρήσεων, οι οποίες απασχολούν πάνω από 200.000 εργαζόμενους, με ιδιαίτερα σημαντική, εξαγωγική, ναυπηγοεπισκευαστική και ναυτιλιακή δραστηριότητα, συνεχίζει να εργάζεται προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης του λιμανιού του Πειραιά, με σκοπό την ανάδειξή του, ως το μεγαλύτερο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στη Μεσόγειο, σε Κέντρο "Logistics", αλλά και σε ένα παγκόσμιο κόμβο θαλάσσιων μεταφορών, κρουαζιέρας, ναυπηγοεπισκευής και διαμετακομιστικού εμπορίου. Σε ένα λιμάνι που αλλάζει, σε μία Ελλάδα που πρέπει να αλλάξει, το Ε.Β.Ε.Π. τολμά εμπράκτως...».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter