Πεμ03282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Στατιστικά στοιχεία προκαλούν προβληματισμό

OLTH-77

Προβληματισμό προκαλεί σε μερίδα των παραγωγικών τάξεων και των χρηστών, η ανάλυση στοιχείων και δη στατιστικών που εμφανίζουν τις κινήσεις στα δύο container terminals του λιμανιού του Πειραιά, δηλαδή σε εκείνο του Πειραιά και της PCT S.A.

Κατά πληροφορίες η ποσοστιαία σύγκριση του 2013 με το 2014 μέχρι και τον Αύγουστο - εξαιρουμένου του Φεβρουαρίου - εμφανίζει ποσοστιαία την κίνηση στον terminal του ΟΛΠ να πέφτει με πιο μεγάλη πτώση εκείνης του Μαΐου, εν αντιθέσει με το terminal της PCT S.A., όπου οι αυξήσεις είναι της τάξης από το 32-37% χωρίς να εμφανίζεται αρνητικό πρόσημο.

Η αντιπαραβολή των στοιχείων όπως προαναφέρθηκε, έχει προκαλέσει προβληματισμό δεδομένων και των καθυστερήσεων που σημειώνονται αναφορικά με τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης πλειοψηφικού ποσοστού του ΟΛΠ.

Πάντα κατά τις ίδιες πληροφορίες αυτή την εβδομάδα το Δευτεροβάθμιο Ελεγκτικό Συνέδριο κατά πάσα πιθανότητα θα συνεδριάσει προκειμένου να εξετάσει εκ νέου την υπόθεση του Φιλικού Διακανονισμού μεταξύ ΟΛΠ – Cosco, ο οποίος ως γνωστόν έχει λάβει την έγκριση των αρμοδίων οργάνων της Ε.Ε. έχει περάσει από το Δ.Σ. του ΟΛΠ αλλά φρέναρε πρωτοβαθμίως το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στη Θεσσαλονίκη από του βήματος της Δ.Ε.Θ., τόσο ο πρωθυπουργός Α. Σαμαράς όσο και ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευ. Βενιζέλος, αναφέρθηκαν στις ιδιωτικοποιήσεις των λιμένων ως εκ των στόχων ανάκαμψης της οικονομίας με τον κ. Βενιζέλο να διευκρινίζει ότι δεν τίθεται θέμα αντίθεσης της ιδιωτικοποίησης δεδομένης της ύπαρξης και λειτουργίας της Αρχής Λιμένων, η οποία είναι όπως τόνισε υπό τον απόλυτο κρατικό έλεγχο.

Να σημειωθεί ότι οι παραγωγικές τάξεις της Β. Ελλάδος έχουν ταχθεί αναφανδόν υπέρ της επίσπευσης της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΘ ,εν αντιθέσει με την περίπτωση του Πειραιώς, που αν και στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι παραγωγικές τάξεις συμφωνούν με την ιδιωτικοποίηση υπάρχουν όμως και φωνές που εξακολουθούν να αντιδρούν, παρά το γεγονός ότι το λιμάνι από της ελεύσεως της Cosco είδε να μεταπηδά στις πρώτες θέσεις των ευρωπαϊκών λιμένων και στην πρώτη 50αδα σε παγκόσμια κατάταξη, κάτι που μέχρι εκείνη τη στιγμή φαινόταν ουσιαστικά αδύνατο.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter