Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Προς το συμφέρον της Εθνικής οικονομίας η έλευση γιγάντιων εταιριών στον Πειραιά

ZTE logo

Απόλυτα σύμφωνους βρίσκει κύκλους των παραγωγικών τάξεων, πρωτίστως δε των χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων, η καταληκτική «τοποθέτηση» της ανακοίνωσης του ΕΒΕ Πειραιώς με την οποία χαιρετίζει τη συμφωνία ZTE-COSCO που υπεγράφη χθες στον Πειραιά στις εγκαταστάσεις της PCT SA , ότι "η πολυσυζητημένη ανάπτυξη στην Ελλάδα θα έρθει για άλλη μία φορά από την πλευρά και τον πλούτο της θάλασσας".

Όπως βέβαια και η παραδοχή ότι «η συνεργασία ΖΤΕ-COSCO οδηγεί το λιμάνι του Πειραιά σε όχημα ανάπτυξης για όλη την Ελλάδα». Κάτι που άλλωστε τόνισε στην ομιλία του και ο πρωθυπουργός. Ωστόσο πρόσφατα σχετικά το ΕΒΕΠ, και με επίκεντρο τον προβληματισμό φορέων που έχει αναπτυχθεί για την τύχη της επισκευαστικής ζώνης του Περάματος είχε κοινοποιήσει επιστολή προς τους συναρμόδιους υπουργούς της κυβέρνησης με την οποία δημοσιοποιούσε δέσμη προτάσεων.

Μία εκ των οποίων, αν και διαφοροποιούνταν ως προς το θέμα της ιδιωτικοποίησης, σημείωνε ότι συμφωνούσε στην «παραχώρηση» και «εφόσον βαίνει προς το συμφέρον της Εθνικής οικονομίας και της ευρύτερης περιοχής».

Να σημειωθεί ότι στην ανακοίνωσή του το Επιμελητήριο για την συναφθείσα συμφωνία επίσης επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι «τέτοιες επιλογές και συνεργασίες παγκόσμιων παικτών του εμπορίου και της ναυτιλίας βελτιώνουν την ανταγωνιστικότητα της χώρας και δείχνουν προοπτική» ενώ σημειώνει επίσης ότι η ΖΤΕ «θα δημιουργήσει σημαντικό αριθμό, περίπου 400-600, θέσεων εργασίας μέχρι την ολοκλήρωσή του, που εκτιμάται σε περίπου τρία χρόνια από σήμερα. Οι επόμενες φάσεις της επένδυσης περιλαμβάνουν την κατασκευή Κέντρου Επισκευών και Επιστροφών για την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και την μετεξέλιξή του αργότερα σε γραμμή συναρμολόγησης (assembly line)».

Κύκλοι των χρηστών που σχολίαζαν την έλευση της ΖΤΕ στον Πειραιά αφ ενός τόνιζαν τη σημασία της έλευσης, που δεν φαίνεται να διαλανθάνει την προσοχής της κυβέρνησης, για να σημειώσουν με νόημα ότι το πολυσυζητημένο λιμενικό cluster, που περιλαμβάνει και την επισκευαστική ζώνη μπορεί να περάσει από τη θεωρία στην πράξη. Με την αύξηση των προσεγγίσεων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Και αυτό γιατί, όπως ανέφεραν, είναι πλέον σε γνώση των επιτελικών στελεχών των ναυτιλιακών εταιριών που διαχειρίζονται πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ότι «εμπιστεύονται» τον Πειραιά ήδη τρείς μεγάλες εταιρίες υψηλής τεχνολογίας για διασπορά προϊόντων του στις αγορές με ότι αυτό συνεπάγεται. Εκ των πραγμάτων τα γεγονότα επιβεβαιώνουν η έλευση στον Πειραιά τέτοιων εταιριών βαίνει προς το συμφέρον της Εθνικής οικονομίας και της ευρύτερης περιοχής, που ακόμη και οι διαφωνούντες φορείς είτε με την ιδιωτικοποίηση είτε με την μετοχοποίηση του λιμένα συμφωνούν .

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter