Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Κουτσή» η... σιδηροδρομική Εγνατία

money-66

Όνειρο ήταν και πάει καθώς το ταρακούνημα από τα νούμερα του ΕΣΠΑ μάλλον λειτούργησε αφυπνιστικά σε σχεδιασμούς που ήθελαν την ένωση του λιμένα της Ηγουμενίτσας με το διεθνές σιδηροδρομικό δίκτυο.

Όπως πληροφορείται «Το Βήμα», τίθενται εκτός προγράμματος ελλείψει πόρων τα προτεινόμενα έργα από τον ΟΣΕ Καλαμπάκα - Κοζάνη (742 εκατ. ευρώ), Καλαμπάκα - Ιωάννινα - Ηγουμενίτσα (1,743 δισ. ευρώ), Φλώρινα - Κρυσταλλοπηγή - Kapshtice (397 εκατ. ευρώ), ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση της γραμμής Πλατύ - Εδεσσα - Φλώρινα, Μεσονήσι - Καύκασος και Αμύνταιο - Κοζάνη (219 εκατ. ευρώ).

Μάλιστα, «κόπηκε» και η πρόταση εγκατάστασης ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη, εκτιμώμενου προϋπολογισμού περίπου 200 εκατ. ευρώ.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter