Τετ04242024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Δυνατός «πονοκέφαλος» από το... terminal fragmentation

Adani port home2

«Οκ» τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνεχώς μεγαλώνουν αλλά τι γίνεται με τους χώρους εναπόθεσης στα λιμάνια; Τα πρώτα στοιχεία φαίνεται να καταγράφουν ένα «σοβαρό πονοκέφαλο» στα επιτελικά στελέχη τα οποία είναι επιφορτισμένα με τη διατήρηση σε αξιοπρεπή επίπεδα των ροών εισόδου εξόδου των εμπορευματοκιβωτίων. Από τα γεγονότα της περσινής χρονιάς με τα σημειωθέντα «εμφράγματα» σε μεγάλα λιμάνια της Β. Ευρώπης έχει σημάνει συναγερμός στα λιμάνια ανά τον κόσμο για την αποφυγή τέτοιων περιστατικών που θα μπορούσαν να τα θέσουν εκτός προσεγγίσεων από τα «μεγάλα» των συμμαχιών.

Κατά τους αναλυτές οι χώροι εναπόθεσης θα είναι το «κλειδί» εισόδου για τα λιμάνια στην νέα εποχή των mega και giga carriers δεδομένου ότι τα «ευφυή» συστήματα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων έχουν «πιάσει» το ανώτερο όριό τους με αποτέλεσμα να απομένει το θέμα των χώρων.

Θέμα που είναι εξόχως σημαντικό καθώς πολλά εμπορικά λιμάνια κυρίως της Ευρώπης περιβάλλονται από πυκνό οικιστικό ιστό ή από περιοχές που βρίσκονται υπό περιβαλλοντική προστασία. Τεχνικά πάντως η καθ ύψος εναπόθεση , προς ώρας βέβαια, έχει όρια τα οποία σχεδόν όλα τα λιμάνια την έχουν προεξοφλήσει.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter