Πεμ03282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Κερδίζει και το στοίχημα του τραίνου το Ρότερνταμ

roterdam port

Κερδισμένο φαίνεται να βγαίνει το εμπορικό λιμάνι του Ρότερνταμ καθώς η σιδηροδρομική του κάλυψη φαίνεται ότι του φέρνει περισσότερα φορτία. Με βάση τα στοιχεία από τις 7 Φεβρουαρίου η συχνότητα δρομολογίων του «Rotterdam-Bayern Express» θα προβλέπει έξι αναχωρήσεις δηλαδή μίας περισσότερης από ότι ισχύει σήμερα σύμφωνα και με τις απαιτήσεις των European Gateway Services (EGS) and TX Logistik AG (TXL). Το έκτο δρομολόγιο υπολογίζεται ότι θα αυξήσει το δυναμικό κατά 15% δηλαδή ποσοστού που θεωρείται απολύτως απαραίτητο για την κάλυψη της ζήτησης ενώ θα προσφέρει επιπρόσθετα και στον τομέα των logistics.

Να σημειωθεί ότι το «Rotterdam-Bayern Express», που διασυνδέει σιδηροδρομικά τη Γερμανία, εξυπηρετεί όλα τα μεγάλα container terminals του Ρότερνταμ (Maasvlakte και Maas/Waalhaven) με απολήξεις στο Tricon Container Terminal της Νυρεμβέργης και του inland terminal München Riem στο Μόναχο από όπου προωθούνται και προς την Αυστρία.

Να σημειωθεί επίσης ότι από τις 12 Ιανουαρίου το Ρότερνταμ απέκτησε και ακόμη μία σιδηροδρομική εμπορική κάλυψη με την δρομολόγηση του «Koblenz Multimodal» με logistics service provider την Contargo χάρη στο οποίο το λιμάνι θα διασυνδέεται με το Koblenz. Ο εμπορικός συρμός θα κάνει εβδομαδιαίο κυκλικό ταξίδι εξυπηρετώντας τα terminals RSC, APMT 1, ECT and Euromax. A και θα διασυνδέει επίσης τα APMT 2, RWG και RST (βόρειο-νότιο).

Επίσης εξαιρετική επιτυχία φαίνεται να έχουν και οι υβριδικοί εμπορικοί συρμοί του Linz Shuttle που ξεκίνησαν τα σέρβις πέρσι το Νοέμβριο και διασυνδέουν το Ρότερνταμ με την Αυστρία καθώς συνδυάζεται μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων και χύδην φορτίων στον ίδιο συρμό. Να σημειωθεί ότι εταιρίες που ειδικεύονται στα logistics θεωρούν «ευκαιρία» τον υβριδικό συρμό καθώς τα βαγόνια που μεταφέρουν σιδηρομεταλλεύματα και άλλα χύδην φορτία μπορούν να δεχθούν διπλάσιους όγκους σε μεταφερόμενα εμπορευματοκιβώτια σε σύγκριση με τους «κλασικούς» συρμούς που είναι αποκλειστικά για εμπορευματοκιβώτια.

Στη φιλοσοφία του τέλος το λιμάνια έχει μεταξύ των άλλων προτάξει το γεγονός ότι οι σιδηροδρομικές καλύψεις είναι καταφανώς συμφερότερες των οδικών και λόγο όγκου διακινούμενων εμπορευματοκιβωτίων, ταχύτητας διασποράς ,συσχετισμού κόστους καθώς και φιλικότερη προς το περιβάλλον.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter