Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ε.Ε. Νότια λιμάνια VS Βορείων part II

amvourgo 00543

Τα στοιχήματα έχουν τεθεί για το 2017 και δεν είναι άλλα από το ποίο λιμάνι της Μεσογείου θα κατορθώσει να «ξεκολλήσει» εκτός των άλλων και τα εξ Ασίας προερχόμενα προϊόντα της ηλεκτρονικής τεχνολογίας αλλά και των λεγόμενων «λευκών συσκευών από την σχεδόν μονοπωλιακή κατάσταση που έχουν εδραιώσει τα λιμάνι της Β. Ευρώπης. Η είσοδος της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά φαίνεται ότι «τάραξε τις ισορροπίες» μεταξύ των ανταγωνιζόμενων «εαυτούς και αλλήλους» λιμένες της Β. Ευρώπης με την σιδηροδρομική κάλυψη που εξασφάλισε η οποία, όπως παραδέχονται εμπειρογνώμονες, αν ήταν καλύτερη, ο ανταγωνισμός θα είχε ενταθεί περαιτέρω.

Ωστόσο από τα στοιχεία φαίνεται ότι τα λιμάνια με «πρόσωπο» στην Μεσόγειο δεν έχουν καταφέρει να πάρουν την μερίδα του λέοντος από το Αμβούργο, τη Χάβρη και κυρίως το Ρότερνταμ που «ανεβαίνει» σε αυτόν τον τομέα.

Πάντα σύμφωνα με εκτιμήσεις εμπειρογνωμόνων οι σιδηροδρομικές παροχές προς του εξ ανατολών πελάτες από τα λιμάνι της Β. Ευρώπης είναι στο υψηλότερο επίπεδο με τους Γερμανούς να έχουν καταφέρει να ξεπεράσουν σε ακρίβεια χρόνων παράδοσης και διασποράς προϊόντων και τους γνωστούς για τις εμμονές με το χρόνο Βρετανούς.

Να σημειωθεί τέλος ότι οι μάχες μεταξύ βορείων και νοτίων θα είναι «σκληρές» το ερχόμενο έτος κυρίως στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων καθώς δεν έχει «τελεσιδικήσει» το θέμα των διαθέσεων του διεθνούς εμπορίου και της διαμόρφωσης των εμπορευματικών ροών.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter