Τετ04242024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Η Μασσαλία «αντεπιτίθεται»…

Μασσαλία«Σάλπισμα επίθεσης» σήμανε η διοίκηση του λιμανιού της Μασσαλίας με προφανή στόχο να εκμεταλλευτεί το momentum της αναδιάταξης των συμμαχιών των μεγάλων ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και της επανατοποθέτησής τους σε στρατηγικής σημασίας λιμάνια.

Ο λόγος βέβαια για την εν εξελίξει «αντιπαράθεση» δυνάμεων μεταξύ λιμένων της βόρειας Ευρώπης και εκείνων με πρόσωπο στη Μεσόγειο η οποία αιφνιδίως απέκτησε ιδιαίτερο ενδιαφέρον λόγω της διέλευσης των απευθείας γραμμών Ασίας-ΗΠΑ αλλά και των γραμμών Ασίας-Ευρώπης βάσει των νέων δεδομένων που θέλουν μικρότερους χρόνους πλεύσης οι εταιρίες σε σχέση με τον περίπλου της Ευρώπης μέχρι των λιμένων που βρίσκονται στο βόρειο μέρος της. Με βάση τα στοιχεία ορίζοντας του πρόζεκτ ανάπτυξης ύψους 360 εκατομμυρίων ευρώ έχει τεθεί το 2018 και ο στόχος είναι προφανής.
Με τον Πειραιά να αναδύεται, τα Ιταλικά λιμάνια να προτάσσουν τις καλές και προ πάντων γρήγορες σιδηροδρομικές τους καλύψεις τα Γαλλικά λιμάνια ετοιμάζονται να προτάξουν τα δικά τους θετικά στοιχεία με τη Μασσαλία να «υπενθυμίζει» τον ιστορικά κομβικό της ρόλο.
Η «μάχη της Μεσογείου» θα κριθεί από το σιδηρόδρομο σημείωναν με νόημα πρόσφατα εμπειρογνώμονες που κλήθηκαν να σχολιάσουν από διεθνή οικονομικά μέσα ενημέρωσης την κοσμογονία που συντελείται στα Βαλκάνια ανατολικά και δυτικά με την Κίνα να διαδραματίζει εκ των κορυφαίων ρόλων στην ανανέωση ενός δικτύου διασύνδεσης λιμένων που μπορεί να φέρει «τα πάνω κάτω» στο ευρωπαϊκό εμπορικό γίγνεσθαι αναμορφώνοντας εμπορευματικές ροές που υπό άλλες συνθήκες θα κατέληγαν στα λιμάνια της Β. Ευρώπης.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter